Gjest sove Skrevet 8. juni 2005 #1 Del Skrevet 8. juni 2005 Jeg hørte en gang at det er noe som heter skjønnhetssøvn. At man liksom holder seg ung ved å sove mest mulig. Stemmer dette? Jeg er 27 år og ser ut som en 18-20 åring. Folka tror meg ikke når jeg sier at jeg er 27 år. Jeg sover veldig mye. Sover 10-12 timer hver natt. Er det derfor jeg ser ut som en 18-20 åring? Jeg vil liksom se ut som jeg er 27 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 8. juni 2005 #2 Del Skrevet 8. juni 2005 Tviler sterkt på at søvnen har noe med at du ser yngre ut enn det du er. Jeg sover gjerne 10-12 timer, og jeg ser eldre ut enn det jeg er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 8. juni 2005 #3 Del Skrevet 8. juni 2005 Man ser jo litt sliten og dratt ut om man ikke har sovet nok, og virker kanskje litt eldre. Men jeg tror ikke det har så mye å si for om man ser ung eller gammel ut til vanlig. Jeg tror slikt går mer på arv, om man er mye utsatt for sol og lignende, altså ytre påvirkninger. Og selvfølgelig om man får de næringsstoffene man trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 9. juni 2005 #4 Del Skrevet 9. juni 2005 Å ja!!! Jeg får alltid høre at jeg ser yngre ut enn jeg gjør, og jeg sover MASSE!! Men seriøst: det med skjønnhetssøvnen går vel mer på det at man ikke ser sliten og dratt ut, ikke har mørke ringer under øynene osv. (Men mørke ringer under øynene kan man vel forresten være plaget av selv om man sover mye også... ikke at jeg er det, men det er jo mange som har det problemet... og jeg tror ikke alle sover for lite...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå