AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #1 Skrevet 15. februar 2020 det er noen som er mer alene enn meg selv? Er alene konstant, 24/7..Ingen som kommer på besøk(utenom foreldre en sjelden gang). Aldri noen som foreslår noe, ikke noe sosialt. Aldri noe å se frem til. Gjør alt alene...Det et helt forjævlig Anonymkode: 6dcea...5f1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #2 Skrevet 15. februar 2020 Hvis du er alene konstant, 24/7, så er det neppe noen som er mer alene enn deg, nei. Det er jo ikke fysisk mulig. Anonymkode: 9b6b3...8b2 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #3 Skrevet 15. februar 2020 Ja,men lurte vel egentlig på om det var flere som er det. Går liksom i samme tralten, men av og til går det opp for en at en er alene hele tiden. Har blitt vandt til det,men det er fryktelig vondt Ts Anonymkode: 6dcea...5f1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #4 Skrevet 15. februar 2020 Ja, det er flere. Det er veldig mange flere. Og det er også mange som poster om det her. Jeg har bare vært på KG en ukes tid, og jeg har allerede sett det som må nærme seg 10 tråder om ensomhet og det å være alene. Som regel så er responsen positiv, og som regel er det noen som vil være venner. Men det blir vanskelig når du er Anonym. Søker du opp tråder om "ensom" eller "alene", så finner du nok mange lignende tråder, og kan kanskje eventuelt sende PM til de som inviterer til vennskap i disse trådene. Du føler deg kanskje alene, men du er ikke alene om å være alene. Om det gir mening. Som Billy Joel synger i "Piano Man": "They're sharing a drink they call loneliness, but it's better than drinking alone" Anonymkode: 9b6b3...8b2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #5 Skrevet 15. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er flere. Det er veldig mange flere. Og det er også mange som poster om det her. Jeg har bare vært på KG en ukes tid, og jeg har allerede sett det som må nærme seg 10 tråder om ensomhet og det å være alene. Som regel så er responsen positiv, og som regel er det noen som vil være venner. Men det blir vanskelig når du er Anonym. Søker du opp tråder om "ensom" eller "alene", så finner du nok mange lignende tråder, og kan kanskje eventuelt sende PM til de som inviterer til vennskap i disse trådene. Du føler deg kanskje alene, men du er ikke alene om å være alene. Om det gir mening. Som Billy Joel synger i "Piano Man": "They're sharing a drink they call loneliness, but it's better than drinking alone" Anonymkode: 9b6b3...8b2 Takk, men de fleste er nok i storbyer. Bor på en liten plass og langt fra Oslo. Ts Anonymkode: 6dcea...5f1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #6 Skrevet 15. februar 2020 Høres helt fantastisk ut. Men så er jeg veldig introvert da. Anonymkode: df650...205 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #7 Skrevet 15. februar 2020 Hei, jeg er som det. Jeg har ingen venner. Eneste jeg ser er nær familie. Jeg har ikke vært på noe sosialt med andre siden 2012... Anonymkode: ad193...2e5
Kragebein Skrevet 15. februar 2020 #8 Skrevet 15. februar 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Kragebein, adm
Anbefalte innlegg