AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #1 Skrevet 15. februar 2020 Kom til å tenke litt på dette etter å ha lest en annen tråd her inne.. Dere som er i et forhold, fiser dere foran kjæresten deres? Jeg har vært i to forhold. I det første forholdet så prompa vi foran hverandre, det tok så klart noen måneder fra vi ble sammen og til det faktisk skjedde. Men vi gjorde ikke noe stor greie ut av det. Ganske befriende å kunne slippe en fjert uten at det ble kommentert. Om lyden var rar kunne vi le. Noen ganger skjedde det mens vi satt å kosa i sofaen f.eks, at en av oss prompa, og da kunne vi le om det stinka og slike ting. Kunne ha litt "prompehumor" i blant men det var ikke så ofte. Vi hadde egentlig et komfortabelt/avslappa forhold til det! Men han andre jeg var sammen med tok det til et helt annet nivå... For det første så feis han noe helt vanvittig mye. Om morgenen når han sto opp kunne han fise fra han gikk ut av senga og til han var ferdig å tisse på do (doen var rett ved soverommet) så jeg hørte alt. Han slapp luft HELE tiden!! Det ble egentlig altfor mye prompehumor og jeg kjente jeg ble metta av all fisinga, syns til slutt ikke det var morsomt og ble egentlig bare oppgitt når han satt å prompa og så på meg for å få en respons... Det ble for mye fjert rett og slett, han prompa hele jævla tiden - i det første forholdet mitt var det akkurat passe, haha. 😂 Jeg er kvinne om det ikke kom frem, hehe. Anonymkode: 11aba...421 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #3 Skrevet 15. februar 2020 Jupp, vi fiser foran hverandre om vi må, men det er ikke sånn at vi på gjors trykker den ut for å få respons eller publikum 😂 Anonymkode: a496d...ba7 4
MakeItHappen Skrevet 15. februar 2020 #5 Skrevet 15. februar 2020 Eksen prompet noe helt sykt mye. Heldigvis var de ganske luktfrie.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #6 Skrevet 15. februar 2020 Jeg er ikke så glad i å fise foran samboer og ikke han foran meg heller. Vi har heller ikke så mye luftproblemer at det må ut der og da. Når jeg skriver dette så får jeg mye kommentarer på at da kan vi ikke slappe av med hverandre eller føle oss hjemme, det er feil, vi slapper av og har det fint, selv om vi begge helst vil at dolyder og lukter, er på do, vi har aldri snakka om det, det er bare sånn vi er. Anonymkode: 2a60c...754 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #7 Skrevet 15. februar 2020 Han fiser ikke foran meg men jeg fiser foran han 😄 Anonymkode: f9026...ade 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #8 Skrevet 15. februar 2020 Jeg liker det ikke, for det stinker stort sett hver gang. Toalettet er i nærheten. Bruk det. Anonymkode: b7293...d03 3
Sokkar Skrevet 15. februar 2020 #9 Skrevet 15. februar 2020 Vi proper fremfor hverandre. Nå er jeg gravid, og full i luft. Kan hende mannen synes jeg promper som eks nr 2 hos deg om dagen, men han har blitt advart av å lese seg opp om svangerskap 😂 jeg raper aldri, så luften kommer kun ut en veg😜 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #11 Skrevet 16. februar 2020 Jeg er singel og fiser å promper i vildens sky som jeg vil. Anonymkode: 73eb8...491 3
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #12 Skrevet 16. februar 2020 Vi gjør det ikke. Skulle en slippe en i et uhell ler vi bare av det, men noe mystikk får vi bevare i forholdet. Anonymkode: 39972...b19 1
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #13 Skrevet 16. februar 2020 Kjæresten min har lungesykdom og hoster mye hver dag. Og med så omfattende hosting blir det og mye promping. Synes det blir i overkant mye. Spesielt når jeg suger han og det kommer 😂 og de er ikke uten lukt Anonymkode: f1918...6de
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #14 Skrevet 16. februar 2020 Nei, vi har folkeskikk og respekt. Anonymkode: f445f...80d 1
Jr.Garcon Skrevet 16. februar 2020 #15 Skrevet 16. februar 2020 (endret) På 15.2.2020 den 1.21, AnonymBruker skrev: Kom til å tenke litt på dette etter å ha lest en annen tråd her inne.. Dere som er i et forhold, fiser dere foran kjæresten deres? Jeg har vært i to forhold. I det første forholdet så prompa vi foran hverandre, det tok så klart noen måneder fra vi ble sammen og til det faktisk skjedde. Men vi gjorde ikke noe stor greie ut av det. Ganske befriende å kunne slippe en fjert uten at det ble kommentert. Om lyden var rar kunne vi le. Noen ganger skjedde det mens vi satt å kosa i sofaen f.eks, at en av oss prompa, og da kunne vi le om det stinka og slike ting. Kunne ha litt "prompehumor" i blant men det var ikke så ofte. Vi hadde egentlig et komfortabelt/avslappa forhold til det! Men han andre jeg var sammen med tok det til et helt annet nivå... For det første så feis han noe helt vanvittig mye. Om morgenen når han sto opp kunne han fise fra han gikk ut av senga og til han var ferdig å tisse på do (doen var rett ved soverommet) så jeg hørte alt. Han slapp luft HELE tiden!! Det ble egentlig altfor mye prompehumor og jeg kjente jeg ble metta av all fisinga, syns til slutt ikke det var morsomt og ble egentlig bare oppgitt når han satt å prompa og så på meg for å få en respons... Det ble for mye fjert rett og slett, han prompa hele jævla tiden - i det første forholdet mitt var det akkurat passe, haha. 😂 Jeg er kvinne om det ikke kom frem, hehe. Anonymkode: 11aba...421 Det første forholdet ditt er sånn jeg er vant til, og sånn jeg ønsker å ha det. Det andre forholdet blir too much og unaturlig for min del. Endret 16. februar 2020 av Jr.Garcon
Gjest Alterego666 Skrevet 16. februar 2020 #16 Skrevet 16. februar 2020 Vi fiser en del, og gjør ikke et nummer ut av det. I et tidligere forhold fes vi ikke. Så en sommer skulle vi kjøre til Italia, og da sprakk(!!) rutinen et sted i Nord-Tyskland. Vanlig fising etter det.
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #17 Skrevet 31. januar 2023 Jeg var sammen med en som hadde sykt ekle fiser. Han feil ganske mye. Det gjør jeg også, men mine er ikke så ekle som hans Anonymkode: 4c05a...ada
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #18 Skrevet 31. januar 2023 Feis ganske mye skulle det være Anonymkode: 4c05a...ada
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #19 Skrevet 31. januar 2023 Kunne aldri levd i et forhold hvor det var vane å fise foran hverandre. Hold igjen, gå på badet eller gå en tur! Anonymkode: 70c51...840 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2023 #20 Skrevet 31. januar 2023 Jeg tenker det er helt greit å prompe hvis man har behov for å få ut litt luft. Men synes det er litt ekkelt hvis noen gjør det fordi de liker å tulle. Men stort sett promper man jo fordi man har luft i magen som man kjenner er vanskelig å holde inne, og da mener jeg det bør være greit så lenge de ikke stinker kjempe dårlig, da går man ut. Anonymkode: 5f37a...8a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå