AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #1 Skrevet 15. februar 2020 Jeg ble singel for noen gode uker siden, har vært i et forhold i 4 år. Da jeg møtte kjæresten min var jeg ganske så slank, og har gjennom disse 4 årene gradvis gått opp ca. 7-8 kg.... 😐 Fra en vekt på 63 kg og 170 høy til, 70 kg.. Jeg har hele veien hatt et sunt kosthold, spist snop 1 gang i mnd eller hver andre mnd, lettbrus kanskje en gang hver andre uke. Men så har jeg beveget meg mindre da jeg har fått meg jobb på kontor med laange dager. Nå har det seg sånn at jeg har begynt å bli klar for å komme meg ut på markedet, og/eller få litt oppmerksomhet igjen. Men selvtilliten er på bunn pga vektøkningen.. Er en del gutter som har kommet bort til meg på byen, og har avvist fordi jeg har hatt kjæreste. Nå er jeg som sagt fri, men er livredd for å bli med noen hjem og at de skal synes at jeg er for lite trent og har for lite muskler.. Jeg har begynt å trene igjen, men dette stopper meg virkelig.. Jeg føler kroppen min kjennes ut som en bolledeig.. Rumpen min har jeg for en stund siden fått skryt av da den er "spretten", men det er ikke en muskel i den, så den er myk.. Magen min har fått større valker enn jeg hadde, da det før nesten kun var hud, men nå er jo det faktisk valker 🙄 Jeg har begynt å trene, men det tar tid før resultatene vises. Jeg vil bli med om det er en jeg virkelig liker, men er redd for at de skal tenke "hva faen?".. Er dette noe unge menn tenker noe over? Bør jeg kjøre på eller bør jeg vente til jeg er blitt mer trent igjen? Høres sikkert ut som jeg er 14, men jeg er faktisk nærmere 30 .. Anonymkode: 70a46...fc6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #2 Skrevet 15. februar 2020 For å sitere denne siden: Quote Vekten din betyr ingenting; smilet ditt betyr alt. Lykke til videre ...! Anonymkode: 253b9...0dc
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #3 Skrevet 15. februar 2020 Så mange damer som tror de er overvektige når de ikke er det. Sjekk din BMI og se deg i speilet. Du er ikke overvektig! Anonymkode: 92ac7...c43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå