Gå til innhold

Hjelp, kjøpe vinterjakke fra Save The Duck? Polyester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei 😊 En butikk i nærheten av meg har et merke som heter Save The Duck, som er ganske ukjent for meg. Nå er det mye salg på vinterjakker rundt omkring og vurderer da en jakke fra dette merket. Jakken er veldig tykk og god, blir veldig varm da jeg prøver den. Men dette er et 100% dyrefritt merke, noe som er et stort pluss for meg. Jakken er fylt med 100% polyester. På nettsiden står det at de har en egen teknologi som skal være varmere enn dun.

Jeg trenger altså en hverdagsjakke. Til og fra jobb, butikken, osv. Jeg vil slippe å fryse ihjel de dagene jeg må stå ute og skrape bilen for eksempel. Men det er ikke en jakke som skal brukes på utedager.

Dette er da en relativt rimelig og fin jakke, tykk og behagelig. 100% dyrefri. Men hva er deres erfaringer med polyesterjakker? I mange år har jeg hatt vinterjakker fra Vero Moda og har nesten fryst ihjel, men skal sies at de jakkene er omtrent like tykke som regnjakker min.

Noen tanker? 😊 Fordeler og ulemper med polyester? Går det fint an å vaske hvis det trengs? 

Anonymkode: 2d6dc...a7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...