Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

milkshake i oslo

Anbefalte innlegg

Gjest tørst
Skrevet

noen som vet om en pub, kafe, uterestaurant etc, som selger ekte milkshake? helst servert i glass :P

eneste stedet jeg vet om som har det er bare mcdonalds/burgerking og woodstock men woodstock er jo stengt på ubestemt tid..... :veldigsur:

Skrevet

Hvis du ikke må gå på kafe/restaurant, så har de også gammeldags milkshake på Oslo City (sånn kafe midt på 'gulvet' i 2.etg tror jeg det er...is-bar)

Gjest Choco
Skrevet

Arte Pazza på St.hanshaugen lager kjempegod milkshake basert på hjemmelaget italiensk is. :P

Gjest Bride to be
Skrevet

Onkel Donald i Universitetsgata, sjokolademilkshaken er ihvertfall kjempegod! :wow:

De har jordbær og vanilje også...

• 2 måneder senere...
Skrevet

Ser at tråden begynner å bli gammel, men måtte bare si at Oreos Milkshaken på Friday's er veldig god. Det er en ekte milkshake etter min smak:) Må prøves ;)

Skrevet

åh så fridays har faktisk milkshake? jeg var innom der en snartur og tittet i deres meny og forlot stedet da jeg ikke fant milkshake i deres meny. :P men de har kanskje likevel da?

Skrevet

Ingen lager bedre milkshake enn meg. Bare spør Iowa :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Det sto i menyen på friday's før, mulig det står i barkartet deres nå. Er ikke lenge siden jeg kjøpte en der, og da bare sa jeg hva jeg ville ha så fikk jeg det selv om det ikke sto noe i menyen vi hadde. ;)

Skrevet

Milkshakene står i barkartet på TGI og er kjempegode! :)

Skrevet (endret)
Ingen lager bedre milkshake enn meg. Bare spør Iowa :)

åååååååå.... milkshake er jo så godt!!!!!!

jeg ønsker meg oppskriften din, jeg.... :sjenert:

Endret av frizzbee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...