Gjest tørst Skrevet 8. juni 2005 #1 Skrevet 8. juni 2005 noen som vet om en pub, kafe, uterestaurant etc, som selger ekte milkshake? helst servert i glass eneste stedet jeg vet om som har det er bare mcdonalds/burgerking og woodstock men woodstock er jo stengt på ubestemt tid..... :veldigsur:
Smørblomsten Skrevet 8. juni 2005 #2 Skrevet 8. juni 2005 Hvis du ikke må gå på kafe/restaurant, så har de også gammeldags milkshake på Oslo City (sånn kafe midt på 'gulvet' i 2.etg tror jeg det er...is-bar)
Gjest Choco Skrevet 9. juni 2005 #4 Skrevet 9. juni 2005 Arte Pazza på St.hanshaugen lager kjempegod milkshake basert på hjemmelaget italiensk is.
Gjest Bride to be Skrevet 9. juni 2005 #5 Skrevet 9. juni 2005 Onkel Donald i Universitetsgata, sjokolademilkshaken er ihvertfall kjempegod! De har jordbær og vanilje også...
Nemmera Skrevet 19. august 2005 #6 Skrevet 19. august 2005 Ser at tråden begynner å bli gammel, men måtte bare si at Oreos Milkshaken på Friday's er veldig god. Det er en ekte milkshake etter min smak:) Må prøves
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2005 #7 Skrevet 19. august 2005 åh så fridays har faktisk milkshake? jeg var innom der en snartur og tittet i deres meny og forlot stedet da jeg ikke fant milkshake i deres meny. men de har kanskje likevel da?
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2005 #8 Skrevet 21. august 2005 Ingen lager bedre milkshake enn meg. Bare spør Iowa
Nemmera Skrevet 2. september 2005 #9 Skrevet 2. september 2005 Det sto i menyen på friday's før, mulig det står i barkartet deres nå. Er ikke lenge siden jeg kjøpte en der, og da bare sa jeg hva jeg ville ha så fikk jeg det selv om det ikke sto noe i menyen vi hadde.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2005 #10 Skrevet 2. september 2005 Milkshakene står i barkartet på TGI og er kjempegode!
frizzbee Skrevet 4. september 2005 #11 Skrevet 4. september 2005 (endret) Ingen lager bedre milkshake enn meg. Bare spør Iowa ← åååååååå.... milkshake er jo så godt!!!!!! jeg ønsker meg oppskriften din, jeg.... Endret 4. september 2005 av frizzbee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå