Gå til innhold

Hvem ville dere jenter helst hatt til sengs?

Hvem ville du helst hatt sex med?  

1. 1. Hvem ville du helst hatt sex med?

• Angelina Jolie
      12
    • Brad Pitt
      15

Anbefalte innlegg

Skrevet
Siden jeg er jente' date=' velger jeg Brad Pitt. Han er jo kjekk. :sjarmor: Men hadde jeg vært mann, ville valget vært lett. :ler:[/quote']

Tenker jeg slenger meg på denne!

Skrevet

Før Troja, helt klart Angelina.

Etter Troja, helt klart Brad.

Skrevet

Eh? Ingen av dere er lesbiske eller bifile men dere kunne tenke dere å ha sex med angelina jolie?

Skrevet
Eh? Ingen av dere er lesbiske eller bifile men dere kunne tenke dere å ha sex med angelina jolie?

Angelina er rå, sensuell og det er noe dyriskt frekt over henne. Derfor kunne jeg hatt sex med henne, som en av de få kvinner jeg kunne tenkt meg å ha sex med.

Gjest 123654
Skrevet

Hjelper ikke hvor få du kunne tenke deg å ha sex med av det samme kjønnet som deg selv. 1 er mange nok. Da er du bifil eller lesbisk. Hadde du ikke vært det så kunne du ikke drømme om det en gang.

Gjest Pettar
Skrevet

Akkurat, har man seksuelt lyst på en av samme kjønn, er man i hvert fall biseksuell. Ingen vei utenom.

Skrevet
Akkurat' date=' har man seksuelt lyst på en av samme kjønn, er man i hvert fall biseksuell. Ingen vei utenom.[/quote']

Er det noen som har nektet?

Gjest Gjesta
Skrevet

Vel, kanskje jeg har bifile tendenser når det gjelder Angelina, men jeg er ihvertfall ikke bifil ellers. :wink:

Skrevet

definetivt brad..men aller helst hønken vin diesel :hjerter2: thats one REAL man,hehe

Skrevet
Jeg ville hatt begge to samtidig :sjarmor:

Skriver under :sjarmor:

Skrevet

Angelina som forspill og Brad til slutt.

Ja, takk, begge deler! :tunge1:

Gjest *Fiona*
Skrevet

Hmhmhm. Ville sikkert ikke nektet noen av dem jeg, men MÅ jeg velge bare en av dem måtte det blitt Angelina - jeg er også hetero, men det er et eller annet med henne som gjør henne til et unntak. Aner ikke hva det er, det er noe med utstrålingen, hun er "alt" på en måte. Og det er utstrålingen jeg snakker om, ikke kroppen, for den er jo dusinvare i Hollywood uansett. Det er et eller annet med henne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...