Gjest Violetta Skrevet 8. juni 2005 #1 Skrevet 8. juni 2005 Er litt skuffet over denne episoden jeg. Den er jo bare et slags resymè over ting som har skjedd, ikke noe nytt. Trodde det var nye ting vi skulle få vite. Men gleder meg til den nye episoden seinere i kveld da... Om noen tror jeg er hekta har de helt rett...
Gjest Madeline Skrevet 8. juni 2005 #2 Skrevet 8. juni 2005 Må si meg enig med deg i det. Er jo en grunn til at jeg er på KG i steden for å se på Lost. Men det kommer jo en ny episode etterpå. Burde egentlig ha lagt meg litt tidlig i kveld for det har blitt for lite søvn i det siste, men jeg må bare får med Lost. Jeg kan selvfølgelig ta opp men jeg har ikke tid til å vente helt til i morgen med å se hva som skjer .
Hilde Skrevet 8. juni 2005 #3 Skrevet 8. juni 2005 Jeg syns episoden i dag var kjempefin, for jeg har gått glipp av lost i det siste. Men skjønner jo at det var litt kjedelig for dere som har fulgt med.. Heldigvis kommer det en til nå!
Gjest Violetta Skrevet 8. juni 2005 #4 Skrevet 8. juni 2005 Men de hadde ikke med noenting om de tallene... Synes den episoden som omhandlet dem var utrolig fascinerende. For ikke å snakke om hele konseptet med denne serien. Flere og flere viser seg å ha sjebner som knytter dem sammen på en eller annen måte.
Gjest Violetta Skrevet 8. juni 2005 #6 Skrevet 8. juni 2005 Tall? :oops: Ja Hurley ble forfulgt av ulykke etter at han vant i lotto med en spesiell tallrekke. Flere hadde blitt forfulgt av uhell pga samme tallrekken. Og tallene sto på den metalltanken som Locke og Boone har prøvd å åpne... Spooky. :hår: Men nå må jeg følge med her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå