AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #1 Skrevet 14. februar 2020 For gutter 12 år og opp? Ikke HM, Lindex og slike butikker, men typ Fila, Peak osv? Finner ingenting jeg og handler på nett, litt upraktisk mtp størrelser og prøving. Hvor handler dere til ungdommen? Anonymkode: 827d6...cf9 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #2 Skrevet 15. februar 2020 Ingen som har sett slike butikker i Trondheim altså? 😂 Da er vi i samme båt da, klin umulig å finne vettuge klær til gutter over 10-12 år som ikke bruker voksenstørrelse. Anonymkode: 827d6...cf9
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #6 Skrevet 15. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Boardshop? Anonymkode: dd4d2...693 Aha, takk! Sjekket nettsiden. Aldri vært der. Lade? Anonymkode: 827d6...cf9
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #7 Skrevet 15. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Urban Anonymkode: 59b2c...dfd Takk for tips. Har vært innrøm noen ganger og finner liksom ikke riktig str. Har de ikke typ str s m l der? S blir for stort...kanskje XS? Anonymkode: 827d6...cf9
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #8 Skrevet 15. februar 2020 Peak performance har egen butikk i Olav Tryggvasons gate. På andre siden av gata finner du også Skandinavisk høyfjellsutstyr, som har mange kule merker. Weekday har en del trendy klær, men uten flashy logoer da. H&M har også en trendavdeling, men der finner du nok mest på nett. De kan ha små størrelser i noen plagg. Broren min har også funnet noen parti med kule merker på XXL, han var liten av vekst lenge. Om du har veldig god råd har de en del kule klær på Retro, Bogart, Høyer etc. men det er kanskje vanskelig å finne størrelser der. Anonymkode: c5326...331
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #9 Skrevet 15. februar 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Peak performance har egen butikk i Olav Tryggvasons gate. På andre siden av gata finner du også Skandinavisk høyfjellsutstyr, som har mange kule merker. Weekday har en del trendy klær, men uten flashy logoer da. H&M har også en trendavdeling, men der finner du nok mest på nett. De kan ha små størrelser i noen plagg. Broren min har også funnet noen parti med kule merker på XXL, han var liten av vekst lenge. Om du har veldig god råd har de en del kule klær på Retro, Bogart, Høyer etc. men det er kanskje vanskelig å finne størrelser der. Anonymkode: c5326...331 Takk for svar 😊Men de du nevner har ikke «små» størrelser mener jeg? Har de barne/ungdomsklær på peak? XS blir for stort, str må tilsvare ca 147-152 😁 xxl og gmax er stort sett der vi handler ja. Og resten på nett. Anonymkode: 827d6...cf9
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #10 Skrevet 15. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar 😊Men de du nevner har ikke «små» størrelser mener jeg? Har de barne/ungdomsklær på peak? XS blir for stort, str må tilsvare ca 147-152 😁 xxl og gmax er stort sett der vi handler ja. Og resten på nett. Anonymkode: 827d6...cf9 Nå har jeg ikke selv barn (kun tantebarn), men kan tenke meg det er vanskelig å finne klær til gutter som er i den alderen. Hvor kjøpe man klær liksom? Anonymkode: 66bca...b89
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2020 #11 Skrevet 27. februar 2020 Lille Martine på Byhaven, der har de mye fine klær fra ulike merker i barnestørrelser. Opp til 172 i str. Anonymkode: 7d4dc...dd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå