Gå til innhold

Damer som fingerpule menn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vanlig er det at damer fingerpuler menn på samme måte som menn gjør det?

Har møtt ei dame som jeg har hatt sex med tre ganger, og alle ganger begynner vi å kline og hun fingerpuler meg i rumpa. Så da kan vi ligge der å fingerpule hverandre en stund.

Er det mange damer som liker det? Det er jo deilig for meg, og jeg stønner, så hun skjønner jeg liker det.

Anonymkode: 85b4d...6e4

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har møtt ei dame som jeg har hatt sex med tre ganger, og alle ganger begynner vi å kline og hun fingerpuler meg i rumpa. Så da kan vi ligge der å fingerpule hverandre en stund.

Er det mange damer som liker det? Det er jo deilig for meg, og jeg stønner, så hun skjønner jeg liker det.

Vet ikke hvor vanlig det er, men jeg liker ihverfall å rimme, fingerpule/ta med dildo og pule menn med strap on. Deilig det. 

Anonymkode: 1ddd3...4b0

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hvor vanlig det er, men jeg liker ihverfall å rimme, fingerpule/ta med dildo og pule menn med strap on. Deilig det. 

Liker du det fordi det er utrolig godt for menn? Er det noen menn som ikke liker det?

Skrevet

Nei det er høyst uvanlig. Noen få damer gjør det, med de er i fåtall.

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet
På 14.2.2020 den 21.06, AnonymBruker skrev:

Liker du det fordi det er utrolig godt for menn? Er det noen menn som ikke liker det?

Jeg liker det ikke, og har prøvd "prostatadildo" uten så stor suksess. Har faktisk prøvd en kuk der og det var godt, men det tror jeg mest sitter i hodet. Bi-mann.

Anonymkode: 76aba...7e9

Skrevet

Gjør som Shane Diesel. Han liker å få en finger inn i urinrøret. Tenker det ikke er for alle, av naturlige minidick årsaker.

Selv bruker jeg bowling grepet på dama i 69. Når hun nærmer seg  går det over i mer og mer Star Trek grepet. Da med pekefinger masderende lett på Cervix og tunga på klitoris. Den andre hånda på brystene hennes, hun liker den katalysator effekten. Når hun kommer høres og kjennes det ut som hun vil kvele seg på kølla. En kjenner og at hun har krefter i kroppen, 55kg med muskler. Hun er helt ferdig etterpå, men kommer seg raskt, vil ha mer. Ridetur, klar for dyp grinding. 

Anonymkode: 6f1d7...f87

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Kona mi liker også å fingerknulle meg 😁 føles naturlig spør du meg

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet
På 14.2.2020 den 21.00, AnonymBruker skrev:

Jubel!😁

Skrevet
På 14.2.2020 den 20.57, AnonymBruker skrev:

Dessverre alt for få damer som gjør det

• Liker 2
Skrevet
56 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jubel!😁

Det er saker!!! Sånn skal det være😁 min dame gjør også dette😁

• Liker 1
Skrevet

Blitt mere og mere vanlig nå i nyere tider. Spesielt strap on dildo , det har tatt helt av de siste 5 årene spesielt😁 og det er kult! Da kan jo dama gi deg absolutt alt i senga🤩 

AnonymBruker
Skrevet

I alle dager. I say blame feminism for this -___-

Anonymkode: bda56...f26

• 2 uker senere...
Gjest Alterego666
Skrevet
På 14.3.2020 den 19.56, AnonymBruker skrev:

I alle dager. I say blame feminism for this -___-

Anonymkode: bda56...f26

Det er helt OK for meg at feminismen blir tilskrevet at Menn og kvinner føler seg fri til å gi hverandre nytelse uten at noen blir skadd.

Grei gjerne ut for hvorfor dette er negativt.

AnonymBruker
Skrevet
På 14.3.2020 den 14.57, Ozlo34 skrev:

Kona mi liker også å fingerknulle meg 😁 føles naturlig spør du meg

Kjempenaturlig ja...

Anonymkode: 0793d...787

AnonymBruker
Skrevet

Med stor nok kan nok penis klare en fing. Shane Diesel liker det i sine filmer. 

Anonymkode: 6f1d7...f87

Skrevet

Vel, det kan jeg finne på å gjøre i senga om jeg fant den rette eller den rette sex elskeren. Og mye annet

• Liker 2
Skrevet
42 minutter siden, Cinnamondiva skrev:

Vel, det kan jeg finne på å gjøre i senga om jeg fant den rette eller den rette sex elskeren. Og mye annet

Høres spennende ut 😉

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjempenaturlig ja...

Anonymkode: 0793d...787

Hvorfor skal ikke kvinner kunne fingre oss gutta når vi gutta kan fingre damene i både fitta og rumpa? 
det er absolutt ikke unaturlig, og i den nye generasjonen mennesker så har faktisk sex utviklet seg veldig i riktig retning.  Vi gutta elsker jo å kunne ta dama analt - det er jo skikkelig herlig , derfor har det blitt oppfunnet strap on dildoer som får kjøpt overalt slik at dama også kan knulle gutten analt . Rumpe er jo rumpe- og tenk litt nøyere , så er mennesket skapt slik at det er gutten som har en erogen sone i rumpa , så er det en rumpe som skulle få pikk så er det vitenskapelig bevist på at det er gutten sitt:) så det så!!! Velkommen til de nye tidene!! Bare å følge med på utviklingen🤣

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det beste er jo å fiste mannen. Ekstra deilig å tenke på at lille meg har kontroll over den store mannen som vrir seg i nytelse.

Anonymkode: c2c52...afd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gjør alltid det nær jeg gir blowjob. Aldri fått en klage 😉

Anonymkode: 5e913...448

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...