Tulipan Skrevet 8. juni 2005 #1 Skrevet 8. juni 2005 Jeg har en kjempe mulighet til å kjøpe meg kjole når jeg drar til USA i november og da sprer jeg MASSE penger. Vi har ikke noe dato enda, men vet et en gang kommer vi til å gifte oss (forhåpentligvis om ikke alt for lang tid). Mitt spørsmål er: Hva synes dere om å kjøpe kjole uten at bryllupsdatoen er fastsatt???
Suebird Skrevet 8. juni 2005 #2 Skrevet 8. juni 2005 Om ikke dere skal gifte dere innen rimelig tid, dvs tja... et år, halv annet, så hadde ikke jeg gjort det
BergensBrud05 Skrevet 8. juni 2005 #3 Skrevet 8. juni 2005 Bør nok være innenfor et år, ja... Jeg begynte å se på kjoler for halvannet til ett år siden, og har endret mening en del ganger underveis. For å si det sånner jeg glad jeg ikke endte opp med det som var favorittkjolen min den gangen... :-)
AvaAdore Skrevet 8. juni 2005 #4 Skrevet 8. juni 2005 ja, hvorfor ikke? da slipper du i hvertfall å stresse med kjolen senere (med mindre du plutselig legger mye på deg eller tar av mye... men men,,,) Sparer penger også
BergensBrud05 Skrevet 8. juni 2005 #5 Skrevet 8. juni 2005 hmmm ... hvis du ombestemmer deg eller legger på deg eller tar av --- så kan du selge amerika-kjolen og så kjøpe en til her! Kjoleshopping to ganger
nurseBetty Skrevet 8. juni 2005 #6 Skrevet 8. juni 2005 ja,koffor ikkje! eg kjøpte mi eit halvt år før fastsatt dato,nå e da 14 mnd t eg gifta meg aldri angra eit sekund
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå