AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #1 Skrevet 14. februar 2020 Jeg er veldig ensom, alltid vært det store deler av mitt voksent liv. Har ingen venner og hatt veldig få korte forhold. Jeg skammer meg over dette, føler det må være noe feil med meg siden situasjonen er slik. Har heller ikke noe jobb akkurat nå, som gjør situasjonen enda verre. Har seriøst vurdert å bare reise vekk ut i naturen og se hva som skjer. Flere som har det slik som meg? Anonymkode: 86834...82c
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #2 Skrevet 14. februar 2020 På sett og vis, men møter jo folk gjennom foreninger. Har du en hobby? Anonymkode: a1c32...089
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #3 Skrevet 14. februar 2020 Jeg er lik. Jeg tror jeg lider av unnvikende personlighetsforstyrrelse. Jeg lengter desperat etter venner, en kjæreste og mer kontakt med slektninger, men med en gang folk begynner å komme innpå så må jeg rømme og dytte dem vekk. Jeg lengter etter folk, men når de er der kan jeg ikke fordra dem. Anonymkode: bd3ad...f56 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #4 Skrevet 14. februar 2020 Jeg er gift, har familie og jobb. Men er også ensom.... Gråter ofte, mest før jeg sovner for da hører ingen det. Anonymkode: 010f6...acc
Gjest Made4u Skrevet 14. februar 2020 #6 Skrevet 14. februar 2020 Å reise ut i naturen og forskanse deg der hjelper i alle fall ikke, så det er ingen løsning på ditt problem, å sitte mye hjemme og å ikke delta i samfunnet er heller ikke bra og forsterker i grunn ditt problem. Jeg tenker at å få deg jobb har førsteprioritet, og med pengene du da tjener åpner det seg jo også nye muligheter for deg, hva med å benytte deler av fremtidig lønn til å bli aktiv med noe du liker og kanskje ikke har muligheten til nå? Tenker at positive endringer kan gjøre deg godt, og så baller alt på seg etter hvert, menneskers situasjon kan nemlig gå begge veier (altså mot det bedre eller mot det verre), for din del og dersom du ikke har noen venner som står deg nær, så kan det bare gå mot det bedre tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #7 Skrevet 14. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: På sett og vis, men møter jo folk gjennom foreninger. Har du en hobby? Anonymkode: a1c32...089 Ja, det har jeg. Er vell den som har holdt meg gående og gitt noe mening til mitt liv. Er forresten mann, i slutten av 30 årene. Føler også at jeg skammer meg for alt jeg har gått glipp av i 20 årene, det å være forelsket osv. Aldri opplevd det jeg. Anonymkode: 86834...82c
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #8 Skrevet 14. februar 2020 Slik jeg også tenkte før, men jeg klarer å "fucke" det opp alltid. Så har vell konkludert med at det er noe rart med meg. Ikke en gang min familie viser særling interesse. Anonymkode: 86834...82c
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #9 Skrevet 14. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Slik jeg også tenkte før, men jeg klarer å "fucke" det opp alltid. Så har vell konkludert med at det er noe rart med meg. Ikke en gang min familie viser særling interesse. Anonymkode: 86834...82c hilsen TS Anonymkode: 86834...82c
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #10 Skrevet 14. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, det har jeg. Er vell den som har holdt meg gående og gitt noe mening til mitt liv. Er forresten mann, i slutten av 30 årene. Føler også at jeg skammer meg for alt jeg har gått glipp av i 20 årene, det å være forelsket osv. Aldri opplevd det jeg. Anonymkode: 86834...82c Jeg har heller aldri opplevd dette, og har begynt å innse at det er noe med meg som gjør at forelskelse ikke kommer til å skje. Kanskje du som meg sliter med at du ikke aner hva livet skal brukes til når familie og barn ikke er en farbar vei. Noe må man jo leve for. Anonymkode: bd3ad...f56
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #11 Skrevet 14. februar 2020 Jeg har bare lyst til å gjøre noe litt helt nytt, utfordre meg litt. Kanskje da jeg klarer å bli mer positiv. Å reise vekk, bare prøve å leve litt, for jeg passer helt klart ikke inn i dette moderne samfunnet. Føler bare alt handler om konkurranse og status. Anonymkode: 86834...82c
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #12 Skrevet 23. februar 2020 På 14.2.2020 den 20.38, AnonymBruker skrev: Slik jeg også tenkte før, men jeg klarer å "fucke" det opp alltid. Så har vell konkludert med at det er noe rart med meg. Ikke en gang min familie viser særling interesse. Anonymkode: 86834...82c Jeg er helt sikker på at det ikke er noe galt med deg, du må ikke tenke så destruktivt! Anonymkode: 146b8...1bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå