AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #1 Skrevet 14. februar 2020 Hei Jeg hadde en ma i januar, tok medisink abort 08 januar. Var på GU etter 2 uker, og der kunne de ikke se noen rester. Har hatt positive tester siden, fikk mens forrige torsdag og varte frem til mandag denne uken. Tok test igjen idag og fikk gravid 1-2 på digital clearblue. Noen som har opplevd noe lignende? Har vært hos legen for å måle hcg, men tar jo såå lang tid å få svar. Anonymkode: 9b4be...707
Neutral90 Skrevet 14. februar 2020 #2 Skrevet 14. februar 2020 Har du logget inn på furst? Der kommer resultatet når det er klart og du kan aktivere smsvarsling når resultat legges inn.
Lizca Skrevet 14. februar 2020 #3 Skrevet 14. februar 2020 Selv om du har tatt abort så er HCG nivået i kroppen fortsatt høyt inntil 1 mnd etter aborten. Jeg har også hatt medisink abort, var positiv test en stund etterpå, ikke noe å uroe seg for
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #4 Skrevet 14. februar 2020 Det er over 5 uker siden, så det burde jo være ute av kroppen 🤔 Anonymkode: 9b4be...707
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #5 Skrevet 14. februar 2020 3 minutter siden, Lizca said: Selv om du har tatt abort så er HCG nivået i kroppen fortsatt høyt inntil 1 mnd etter aborten. Jeg har også hatt medisink abort, var positiv test en stund etterpå, ikke noe å uroe seg for Det er over 5 uker siden, så det burde jo være ute av kroppen 🤔 Anonymkode: 9b4be...707
Lizca Skrevet 14. februar 2020 #6 Skrevet 14. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er over 5 uker siden, så det burde jo være ute av kroppen 🤔 Anonymkode: 9b4be...707 Så lenge du har vært på GU og de ikke finner noe så er du ikke gravid. Er nok HCG som henger igjen i kroppen. Var veldig lenge hos meg også, jeg blødde forferdelig mye, og ble sendt inn til GU for å se om det var rester, helt tomt men graviditetstesten var positivt. Ingenting å tenke på, er nok kroppen som venner seg av graviditeten. HCG går gradvis ned
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #7 Skrevet 14. februar 2020 7 minutter siden, Lizca said: Så lenge du har vært på GU og de ikke finner noe så er du ikke gravid. Er nok HCG som henger igjen i kroppen. Var veldig lenge hos meg også, jeg blødde forferdelig mye, og ble sendt inn til GU for å se om det var rester, helt tomt men graviditetstesten var positivt. Ingenting å tenke på, er nok kroppen som venner seg av graviditeten. HCG går gradvis ned Okei, håper det går ut av kroppen snart og at det ikke er noen små rester igjen. Så lei av å vente 😑😑 Anonymkode: 9b4be...707
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå