Gå til innhold

Når man synes det er turnoff at daten (jente) er glattbarbert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har datet ei dame en stund nå. Hun er helt glattbarbert nedentil og jeg synes dette er veldig turnoff. Liker aller best når det er litt trimmet hår på vulva... 

Hvordan kan man hinte om dette på en måte som ikke sårer? 

Anonymkode: 1b485...9db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bare koser henne og kysser henne og forsikrer henne om at hun ikke trenger å barbere seg for deg. 💕

Anonymkode: 11ae2...52a

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke bare lese svarene i den andre tråden? Ser ingen kjønnsforskjeller her.

Anonymkode: 48518...2ad

• Liker 4
Skrevet

Les svarene i den andre tråden, det samme gjelder for damer som for menn. Skjønner ikke hvorfor du lagde en ny tråd, prøver du å være morsom eller hva er greia?

Anonymkode: 4bcb9...725

• Liker 2
Skrevet

Kan du ikke bare si det da?

Du jeg liker ei landingsstripe, kan du lage det.

Jeg hater hår selv, men om fyren var bra hadde jeg ofra meg og sikkert lidd meg gjennom litt hår 😅

Anonymkode: d484e...8e9

• Liker 1
Skrevet

Det er da måte på så mange her på KG som hakker på hvordan damene de dager ser ut! 

I et innlegg så er det ekstremt turnoff of rett og slett ekkelt med hår nedentil på kvinnen han dater.

I et annet innlegg så er brystfassongen på en kvinne så ekstremt og utenkelig fæl. Så fæl at mannen spør om å få dekket brystoperasjon.

Skjerp dere!!

Ha sex og kos deg med kvinnen du dater fordi hu har en nydelig personlighet og gjør deg som person glad og tiltrukket til henne. Ikke fordi hun har din preferanse angående kjønnshår. Om hun du dater liker å være glattbarbert så la henne være glattbarbert! 

Jeg tror det er mere tankesettet ditt og synet ditt på ting som gjør enkelte visuelle ting turnoff. Hva om du hadde vært blind? Hadde du kjent etter om hun hadde barbert eller latt håret gro, bare for å sjekke liksom?

Anonymkode: 36f0d...39d

• Liker 2
Skrevet

Feil.

Hvis man BARE skal like personligheten? 

Det går ikke.

Liker man BARE personligheten,er det vennesona.

Liker man bare utseendet, evt ff.

Skal man date og og evt bli sammen, da må man like alt.

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feil.

Hvis man BARE skal like personligheten? 

Det går ikke.

Liker man BARE personligheten,er det vennesona.

Liker man bare utseendet, evt ff.

Skal man date og og evt bli sammen, da må man like alt.

Men man kan ikke forvente at en kvinne er 100% sånn som mannen forventer. At dama er galttbarbert er en liten bagatell av at et problem, og kanskje ikke egentlig et problem i det hele tatt. Det er en preferanse man gjør alt for viktig (etter min mening).

Hvis du skal finne en dame/mann som er 100% sånn som du forventer og setter krav til så ønsker jeg deg lykke til! 😁

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da måte på så mange her på KG som hakker på hvordan damene de dager ser ut! 

I et innlegg så er det ekstremt turnoff of rett og slett ekkelt med hår nedentil på kvinnen han dater.

I et annet innlegg så er brystfassongen på en kvinne så ekstremt og utenkelig fæl. Så fæl at mannen spør om å få dekket brystoperasjon.

Skjerp dere!!

Ha sex og kos deg med kvinnen du dater fordi hu har en nydelig personlighet og gjør deg som person glad og tiltrukket til henne. Ikke fordi hun har din preferanse angående kjønnshår. Om hun du dater liker å være glattbarbert så la henne være glattbarbert! 

Jeg tror det er mere tankesettet ditt og synet ditt på ting som gjør enkelte visuelle ting turnoff. Hva om du hadde vært blind? Hadde du kjent etter om hun hadde barbert eller latt håret gro, bare for å sjekke liksom?

Amen.

Anonymkode: c2902...710

Skrevet

Jeg hadde på ingen måte blitt støtt om en mann ba meg gro ut håret. Det er jo meg, naturlige meg. 

Det er helt annerledes om jeg likte å ha hår, men han ba meg glattbarbere meg. Da er jeg ikke bra nok som jeg er. 

Anonymkode: f81fb...390

• Liker 1
Skrevet

Hår er jo naturlig, og heldigvis flere menn som ønsker det🙂 Jeg føler meg ikke komfortabel når jeg er glattbarbert.. Ser ut som 4 åringen min nedentil uten hår. 

Anonymkode: 3995d...435

• Liker 1
Skrevet

Turnoff? jøss glatt er så bra. Bra vi er forskjellige. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Men man kan ikke forvente at en kvinne er 100% sånn som mannen forventer. At dama er galttbarbert er en liten bagatell av at et problem, og kanskje ikke egentlig et problem i det hele tatt. Det er en preferanse man gjør alt for viktig (etter min mening).

Hvis du skal finne en dame/mann som er 100% sånn som du forventer og setter krav til så ønsker jeg deg lykke til! 😁

Litt hår eller ingen hår, er veldig enkelt å fikse.

Og ikke i samme kategori som operasjoner ol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...