AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #21 Del Skrevet 15. februar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Har aldri kjøpt et toalett før, så jeg aner ikke hva prissjiktet er, så når du spør om 4000kr så tenkte jeg at det var det jeg trodde toaletter flest lå på. Helt innafor hvis du har råd. Anonymkode: 387ba...571 Man får fra 750 og oppover. Pluss sete. Jeg kjøpte det Anonymkode: f0db8...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GjestSiden2006 Skrevet 17. februar 2020 #22 Del Skrevet 17. februar 2020 På 14.2.2020 den 17.16, AnonymBruker skrev: etter ønske fra tømreren, Hæ? Dette hadde jeg ikke hørt på. Hadde kjøpt et rimligere vegghengt ett! Er ikke pengene det står på, men hva som er praktisk og hvem som bestemmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #23 Del Skrevet 17. februar 2020 Du skal ha denne dassen i 20-30 år, så med tanke på det, er ikke 4000 en så høy pris. Anonymkode: 61d92...29e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 17. februar 2020 #24 Del Skrevet 17. februar 2020 4.000 for et toalett er helt "innafor" i mine øyne! Man kan selvfølgelig få kjøpt rimeligere varianter, men de har gjerne ikke like god kvalitet og da blir det ikke rimeligere likevel siden man må bytte etter noen år. Dette er så vidt jeg kan se et toalett fra Gustavsberg og vi har nå hatt et toalett derfra i 13 år uten at verken har noen form for synlig bruksslitasje eller har vært noen problemer med det. Det er imidlertid veldig kurant å få tak i deler til disse hvis det skulle være noe. Til mindre kjente merker kan det være vanskeligere og da ender man kanskje ofte opp med å måtte skifte hele toalettet på grunn av noe som strengt tatt er en bagatell. Personlig synes jeg ikke vegghengte toaletter er så fantastiske og noen steder kan de også være uhensiktsmessige å montere. Hvis tømreren mener at det er det hos TS så ville jeg ha lyttet til det. Så kjør på du TS! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #25 Del Skrevet 17. februar 2020 11 hours ago, GjestSiden2006 said: Hæ? Dette hadde jeg ikke hørt på. Hadde kjøpt et rimligere vegghengt ett! Er ikke pengene det står på, men hva som er praktisk og hvem som bestemmer. Hun skal gjøre dette billig, koster veldig mye mer å få vegghengt! Spesielt om veggene ikke skal ned fra før, og tar mer av plassen i rommet. Ønsket vegghengt selv men det ble 40.000 dyrere og rammen hadde stukket ut i rommet. Anonymkode: b25e8...d7e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå