AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #1 Del Skrevet 14. februar 2020 Skal pusse opp badet, på budsjett. Toalettet har sett sine bedre dager. Så ser jeg på gulvstående toaletter etter ønske fra tømreren, og til 4000 får jeg et sånt. Det skal være belagt slik at det er lettere å holde rent, kondensfritt og uten kant oppe. Kondensfritt og med ekstra belegg får man til et par tusen mindre også, uten kant oppe beveger man seg oppover i pris. Også kommer gjerne sete i tillegg. Skal jeg kjøpe et dumt vanlig ett, eller det på bildet? Det er jo mye enklere å tørke av, mindre som samler støv. Og penere å se på 🤪 Anonymkode: f0db8...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #2 Del Skrevet 14. februar 2020 Jeg synes ikke 4000 er så mye, man skal jo ha toalettet i årevis, og det må vaskes ofte. Har du råd så ville jeg kjørt på. Anonymkode: 2a9dd...5ef 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #3 Del Skrevet 14. februar 2020 Har du råd, så kjør på. Anonymkode: 2632b...b1d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Castor Troy Skrevet 14. februar 2020 #4 Del Skrevet 14. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal pusse opp badet, på budsjett. Toalettet har sett sine bedre dager. Så ser jeg på gulvstående toaletter etter ønske fra tømreren, og til 4000 får jeg et sånt. Det skal være belagt slik at det er lettere å holde rent, kondensfritt og uten kant oppe. Kondensfritt og med ekstra belegg får man til et par tusen mindre også, uten kant oppe beveger man seg oppover i pris. Også kommer gjerne sete i tillegg. Skal jeg kjøpe et dumt vanlig ett, eller det på bildet? Det er jo mye enklere å tørke av, mindre som samler støv. Og penere å se på 🤪 Anonymkode: f0db8...dfd Vær litt crazy, kjøpe det fancy toalettet 🤪 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #5 Del Skrevet 14. februar 2020 Når man gjør større investeringer skal man ikke telle noen tusenlapper. Kjør på, så angrer du ikke på at du ikke gjorde det. Anonymkode: fb464...b72 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 14. februar 2020 #6 Del Skrevet 14. februar 2020 Nei. Jeg har lyst på et japansk toalett med innebygd bidé. Vet ikke hva de koster, men sikkert mye mer en 4000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #7 Del Skrevet 14. februar 2020 Tenkte det var skrivefeil, at det skulle stå 40 000. Ett bra toalett har nattlys, oppvarmet sete, vifte, lokket går opp og ned av seg selv, og spyling. Det du ser på er ikke luksus. Anonymkode: 301e5...047 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 14. februar 2020 #8 Del Skrevet 14. februar 2020 4000 kr på et toalett er ikke mye, synes jeg. Du skal jo ha toalettet i mange år. Har du penger til det, så kjør på, sier nå jeg 😊 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #9 Del Skrevet 14. februar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenkte det var skrivefeil, at det skulle stå 40 000. Ett bra toalett har nattlys, oppvarmet sete, vifte, lokket går opp og ned av seg selv, og spyling. Det du ser på er ikke luksus. Anonymkode: 301e5...047 De koster fra en titusenlapp mer Skulle gjerne hatt med underspyling, mye mindre papirbruk! Anonymkode: f0db8...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #10 Del Skrevet 14. februar 2020 6 minutter siden, Kittykat skrev: 4000 kr på et toalett er ikke mye, synes jeg. Du skal jo ha toalettet i mange år. Har du penger til det, så kjør på, sier nå jeg 😊 Det er fremdeles billigere enn gulvet, men alle jeg kjenner mener ett til 749 liksom må være greit, for man skal jo bare drite i det 🤪 Anonymkode: f0db8...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ikkevoksen Skrevet 14. februar 2020 #11 Del Skrevet 14. februar 2020 Toalettet mitt kostet 45 000 kr. Er sånt japansk som vasker deg bak, foran, og seg selv, med innebygd luftrenser, lufttørker og nattlys. Åpner og lukker seg selv med bevegelsessensor. Jeg tenker at 4 000 er i nedre klasse, da🤣 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ikkevoksen Skrevet 14. februar 2020 #12 Del Skrevet 14. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er fremdeles billigere enn gulvet, men alle jeg kjenner mener ett til 749 liksom må være greit, for man skal jo bare drite i det 🤪 Anonymkode: f0db8...dfd Jeg har en kronisk sykdom som gjør at jeg «driter» relativt ofte gjennom et døgn, derfor rettferdiggjør det kjøpet mitt vil jeg si, men hos et gjennomsnittlig friskt menneske er det kanskje ikke brukt like mye tid på toalettet da? prioriteringer osv... 4 000 er uansett ikke mye spør du meg😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #13 Del Skrevet 14. februar 2020 Det er jo det første man ser når man kommer inn, og det klarer ikke samle like mye støv som et vanlig ett 🤪 Jeg får dra og kikke på det Anonymkode: f0db8...dfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #14 Del Skrevet 14. februar 2020 Jeg tenker også at det må være innenfor! Det er noe som skal vare lenge, da er det greit å ikke velge det billigste. Jeg syntes også det var et fint toalett. Er det noen grunn for å ikke velge vegghengt toalett? De gir ett mer moderne uttrykk og er enklere å rengjøre. Anonymkode: 887d7...f72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 14. februar 2020 #15 Del Skrevet 14. februar 2020 Nei. En av de tingene jeg er mest fornøyd med i huset mitt, er en do til 4000. Angrer bare på at jeg ikke tok den på begge badene. Lett å rengjøre, fin design og god kvalitet. Like fornøyd 3 år etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvario Skrevet 14. februar 2020 #16 Del Skrevet 14. februar 2020 4000,- er jo svært billig for ett toalett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #17 Del Skrevet 14. februar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker også at det må være innenfor! Det er noe som skal vare lenge, da er det greit å ikke velge det billigste. Jeg syntes også det var et fint toalett. Er det noen grunn for å ikke velge vegghengt toalett? De gir ett mer moderne uttrykk og er enklere å rengjøre. Anonymkode: 887d7...f72 Pga sisternen må bygges/kles inn, veggen forsterkes og tilgang til sisternen om noe skulle ryke (pakning, flottør som tuller seg, el) Mer arbeid ved installasjon Anonymkode: f0db8...dfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #18 Del Skrevet 15. februar 2020 Hvorfor i all verden lar du tømreren bestemme om du skal ha gulvstående toalett eller vegghengt?? Er vel ikke han som skal bo do der, eller? Anonymkode: e8c0f...cf5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 15. februar 2020 #19 Del Skrevet 15. februar 2020 Den dassen ser ut til å være verdt det siden den ser enkel ut å rengjøre utvendig. Gjerne ett minutt spart ved hver vask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #20 Del Skrevet 15. februar 2020 Har aldri kjøpt et toalett før, så jeg aner ikke hva prissjiktet er, så når du spør om 4000kr så tenkte jeg at det var det jeg trodde toaletter flest lå på. Helt innafor hvis du har råd. Anonymkode: 387ba...571 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå