Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg en ny rens, men aner ikke hvilken, så jeg lurer på hva som er den beste rensen dere har prøvd? Har blandingshud :) 

Anonymkode: fb1b9...9c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oils of Life Claning Oil fra The Body Shop er en av de beste jeg har prøvd. 

https://www.thebodyshop.no/hudpleie/oils-of-lifetm/oils-of-life-cleaning-oil-in-gel.html

Jeg har en del kviser og fet hud på haka, ganske tørre kinn og uren og tørr panne. Denne gjør huden min mye renere og ikke så oljete og "ekkel" samtidig som den ikke tørker ut noe. Det har jeg slitt med tidligere at de som hjelper mot det urene tørker ut det tørre og omvendt. 

Anonymkode: b6209...4dd

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oils of Life Claning Oil fra The Body Shop er en av de beste jeg har prøvd. 

https://www.thebodyshop.no/hudpleie/oils-of-lifetm/oils-of-life-cleaning-oil-in-gel.html

Jeg har en del kviser og fet hud på haka, ganske tørre kinn og uren og tørr panne. Denne gjør huden min mye renere og ikke så oljete og "ekkel" samtidig som den ikke tørker ut noe. Det har jeg slitt med tidligere at de som hjelper mot det urene tørker ut det tørre og omvendt. 

Tror aldri jeg har kjøpt noe på BodyShop før, men kanskje de ikke har så dårlige produkter? Jeg kan også få litt kviser og nupper på haka, har ellers relativt ren hud. Hva har du brukt tidligere (som du ikke har hatt så god erfaring med)? :) 

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror aldri jeg har kjøpt noe på BodyShop før, men kanskje de ikke har så dårlige produkter? Jeg kan også få litt kviser og nupper på haka, har ellers relativt ren hud. Hva har du brukt tidligere (som du ikke har hatt så god erfaring med)? :) 

Jeg har prøvd en fra The Body shop og en fra Biotherm, og før det brydde jeg meg egentlig ikke så mye, så da brukte jeg det jeg fikk i diverse julegaver fra. 

Jeg har aldri hatt et inntrykk av at The Body Shop har dårlige produkter, så vet ikke hvorfor du syns det? De er nok litt vel dyre for min smak, men det finnes jo langt dyrere også. 

Skrevet (endret)

Emma Hardie Moringa Cleansing Balm. ELSK. Kjøper på Feelunique eller Cult Beauty. Passer for alle hudtyper, varer lenge og er DIGG å bruke.

Oskia Renaissance er også god. Pixi Rose Cream cleanser liker jeg også godt.

Endret av Scherbatsky
Skrevet

Jeg liker corsx good morning gel cleanser, gjør huden ren uten å tørke ut huden. Har brukt myyye forskjellige, både billig og dyrt men denne har vært den beste for min del, har nok ganske lik hud som deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...