AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #1 Del Skrevet 14. februar 2020 Kan noen anbefale meg en plast-skrubb/svamp type ting som er god? Kjøpte noen blå på Coop som ble slitt ut veldig raskt.... Anonymkode: 0413d...2ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #2 Del Skrevet 15. februar 2020 Hva er det egentlig du er ute etter? "Magisk svamp" brukes gjerne om de hvite melaminsvampene, men resten av det du sier høres ikke ut som det er slike du er ute etter. Hvis det er de hvite svampene du er ute etter kan jeg anbefale Europris, der får du en boks med mange svamper til en relativt rimelig penge. 3-pakken i Coops eget merke funker også veldig bra, men de er mye dyrere. Ellers finnes det mange andre merker også, og jeg har inntrykk av at alle funker omtrent like godt, så det er bare å gå etter pris. Anonymkode: 66767...073 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #3 Del Skrevet 15. februar 2020 Nei da er det ikke det jeg er ute etter....jeg vil ha noe bra som ikke lager riper. Coops eget merke prøvde jeg og syns de ble veldig fort utslitt. Anonymkode: 0413d...2ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #4 Del Skrevet 15. februar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei da er det ikke det jeg er ute etter....jeg vil ha noe bra som ikke lager riper. Coops eget merke prøvde jeg og syns de ble veldig fort utslitt. Anonymkode: 0413d...2ee Jeg aner fremdeles ikke hva slags svamper du er ute etter. Hva skal du bruke dem til? Hva slags blå svamper er det du har prøvd og ikke er fornøyd med (jfr. startinnlegget)? Anonymkode: 66767...073 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2020 #5 Del Skrevet 16. februar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg aner fremdeles ikke hva slags svamper du er ute etter. Hva skal du bruke dem til? Hva slags blå svamper er det du har prøvd og ikke er fornøyd med (jfr. startinnlegget)? Anonymkode: 66767...073 Svamper som jeg kan skrubbe ting med uten at det lager riper. Anonymkode: 0413d...2ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 16. februar 2020 #6 Del Skrevet 16. februar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Svamper som jeg kan skrubbe ting med uten at det lager riper. Anonymkode: 0413d...2ee Høres ut som du har forsøkt de magiske svampene som fjerner vanskelige flekker, de som ikke går bort via vanlig vask med såpe og svamp osv. De magiske svampene inneholder slipemiddel, det er derfor disse kan lage riper. Dette gjelder alle typer av "magiske" svamper, de sliper bort flekker, samt sliper ned seg selv samtidig, derfor blir de raskt utslitt og kan lage riper. Du må derfor velge andre typer svamper enn de "magiske" ved vanlig vask. Du fikk gode tips av anonym 073. Og skulle du mene at du ønsker spesifikt disse "magiske" svampene, så er det ingen av de som holder lenge, de alle "spises" opp, dvs slites vekk/oppløses ved bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 16. februar 2020 #7 Del Skrevet 16. februar 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei da er det ikke det jeg er ute etter....jeg vil ha noe bra som ikke lager riper. Coops eget merke prøvde jeg og syns de ble veldig fort utslitt. Anonymkode: 0413d...2ee Hva skal du bruke svampen til? Blir enklere å svare når vi vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #8 Del Skrevet 3. september 2024 Magiske svamper er laget av melamin, et ikke-nedbrytbart, kunstig fremstilt stoff som fører til utslipp av mikroplast når den slites ned under bruk. Svampen markedsføres som 'miljøvennlig ' siden du kan rengjøre uten å bruke kjemikalier, men det er den faktisk ikke. Bare til opplysning for de som skulle bry seg om sånt! Anonymkode: 28050...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå