Gjest kvisa Skrevet 8. juni 2005 #1 Skrevet 8. juni 2005 Jeg har tre kviser i ansiktet som er ordentlige store. De er ca. to-tre cm. i diameter og hvis jeg klemmer rundt den, kjenner jeg en ordentlig kul under huden. Sånn en-to cm. under huden. Også når jeg klemmer så kan jeg klemme så hardt og jeg kjenner ingenting. Er helt lam under kvisene når jeg klyper på de. Hvorfor? Er det noe som heter konge-kviser? Jeg tror jeg har det? Noen ganger kommer det masse hvitt ut av kvisene når jeg får hull på dem, da blir det mindre kul under huden, men etter ca. tre dager er det like stor kul igjen. Det er akkurat som om kroppen vil ha de tre store kvisene. De vil ikke bort. De kommer igjen. Har prøvd basiron mot kvisene, også har jeg tatt ekstra mye krem akkurat på de tre store kvisene mine uten å bli noe bedre. De tre kvisene har jeg hatt i over et-to år. Er det vanlig å ha kviser så lenge? Jeg har også andre småkviser, men disse forsvinner etter to måneder, men ikke de tre store? Tør heller ikke å gå til lege fordi jeg har legeskrekk. Tør ikke å snakke med andre mennesker? Har også angst for å prate.
Dru Skrevet 8. juni 2005 #2 Skrevet 8. juni 2005 Hvis du vil bli kvitt de, så må du nesten gå til legen. For de må tømmes skikkelig.
Gjest kvisa Skrevet 8. juni 2005 #3 Skrevet 8. juni 2005 Hvordan tømmer man kviser? Er det vondt? Hva skjer da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå