AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #1 Skrevet 14. februar 2020 Jeg har besøk av en venninne av og til som fiser med vilje. Hun sitter i sofaen min, løfter på skinka og skyter ut gass. Også ler hun av det selv. Jeg har prøvd å hinte om at jeg synes det er ekkelt, men hun bryr seg ikke. Sist gang feis hun skikkelig, og sa "å fy faen, jeg holder på å drite på meg!" også løp hun på do. Hvordan kan jeg få henne til å slutte med å holde på sånn? Anonymkode: f45d2...dfe
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #2 Skrevet 14. februar 2020 Er vennskapet ditt veldig viktig? Jeg tror jeg hadde bare sluttet å invitere henne. Hun mangler oppdragelse. Jeg kan fise foran familien min (ikke venner), men ikke sånn at jeg slipper en giftsky når jeg sitter midt i en gruppe mennesker. Jeg syns ikke man bør skamme seg av å fise, men there's a time and place for everything. Jeg syns ikke det er noe fint å løfte på skinka og trykke ut promp som lukter drit. Neste gang så bare sier du "Æsj! Må du gjøre sånn? Jeg har ikke lyst å puste inn rassluft." Anonymkode: f987f...3fd 11
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #3 Skrevet 14. februar 2020 Hehehe. Herregud for et problem. La venninna fjerte foran sin venninne. Jeg tipper at hun ikke gjør det ellers? Anonymkode: 0599b...357 6
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #4 Skrevet 14. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er vennskapet ditt veldig viktig? Jeg tror jeg hadde bare sluttet å invitere henne. Hun mangler oppdragelse. Jeg kan fise foran familien min (ikke venner), men ikke sånn at jeg slipper en giftsky når jeg sitter midt i en gruppe mennesker. Jeg syns ikke man bør skamme seg av å fise, men there's a time and place for everything. Jeg syns ikke det er noe fint å løfte på skinka og trykke ut promp som lukter drit. Neste gang så bare sier du "Æsj! Må du gjøre sånn? Jeg har ikke lyst å puste inn rassluft." Anonymkode: f987f...3fd Ja, vennskapet er viktig for meg. Vi har kjent hverandre ca. halve livet. Men hun bor et stykke unna meg, så vi møtes ikke så ofte. Og hver gang, så gjør hun dette. Jeg ser stygt på henne når hun gjør det, og har sagt at det stinker, men virker som hun ikke bryr seg om det. Anonymkode: f45d2...dfe
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #6 Skrevet 14. februar 2020 Æsj! Jeg hadde en sånn jente i min vennegjeng på skolen. Satt alltid å prumpet og rapet med vilje, det stinket skikkelig og hun bare lo.. Jeg hater det! til slutt så bare gikk jeg vekk hvis jeg så at hun var der, orker ikke sånne ekle mennesker. Jeg synes det er helt greit å slippe en når du er rundt andre, må du så må du, men ikke greit at man gjøre det med vilje bare fordi det er morsomt. Liker de som går ut eller på do når de må jeg.. Og liker at folk bare ignorer det. Later som ingenting. Hadde ikke orket hun venninen din ihvertfall.. Anonymkode: 43517...7e5 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #7 Skrevet 14. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Æsj! Jeg hadde en sånn jente i min vennegjeng på skolen. Satt alltid å prumpet og rapet med vilje, det stinket skikkelig og hun bare lo.. Jeg hater det! til slutt så bare gikk jeg vekk hvis jeg så at hun var der, orker ikke sånne ekle mennesker. Jeg synes det er helt greit å slippe en når du er rundt andre, må du så må du, men ikke greit at man gjøre det med vilje bare fordi det er morsomt. Liker de som går ut eller på do når de må jeg.. Og liker at folk bare ignorer det. Later som ingenting. Hadde ikke orket hun venninen din ihvertfall.. Anonymkode: 43517...7e5 Ja, raper gjør hun og. Men det plager meg ikke like mye. Er den fisingen hele tiden som er ekkelt. Jeg hadde også foretrukket at hun gikk på do for å si det sånn. Anonymkode: f45d2...dfe 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #8 Skrevet 14. februar 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehehe. Herregud for et problem. La venninna fjerte foran sin venninne. Jeg tipper at hun ikke gjør det ellers? Anonymkode: 0599b...357 Jo, hun gjør det foran andre og. På jobb også. Hun sier det selv. Anonymkode: f45d2...dfe
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #9 Skrevet 14. februar 2020 Fjert er en naturlig ting.. jeg promper foran både jentevenner og guttevenner og ler etterpå, eneste de reagerer med er å si æsj tilbake å så le😂 om du ikke klarer å se humoren i visse ting, så er du for serriøs Anonymkode: 37a23...e37 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #10 Skrevet 15. februar 2020 "Helvete da, mååå du virkelig forpeste stuen? Sånn til neste gang så er doen der (peke på do, åpne stuevindu). Jeg trekker meg unna en stund, orker ikke å sitte i denne stanken, kommer tilbake om en stund (plukk med deg en bok, telefonen eller noe, og gå på et anet rom og lukk døren). HVER GANG Anonymkode: a5a6f...e24 10
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #11 Skrevet 15. februar 2020 Ja, det er lov å si ifra. Gi henne en flaske febreeze til bursdaggave. Anonymkode: 648be...2ba 1
Hentacruel Skrevet 15. februar 2020 #12 Skrevet 15. februar 2020 Når hun gjør noe sånt så spør om det er noe hun har fra moren sin. 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #13 Skrevet 15. februar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Helvete da, mååå du virkelig forpeste stuen? Sånn til neste gang så er doen der (peke på do, åpne stuevindu). Jeg trekker meg unna en stund, orker ikke å sitte i denne stanken, kommer tilbake om en stund (plukk med deg en bok, telefonen eller noe, og gå på et anet rom og lukk døren). HVER GANG Anonymkode: a5a6f...e24 Dette skal jeg gjøre. Anonymkode: f45d2...dfe 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #14 Skrevet 15. februar 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Fjert er en naturlig ting.. jeg promper foran både jentevenner og guttevenner og ler etterpå, eneste de reagerer med er å si æsj tilbake å så le😂 om du ikke klarer å se humoren i visse ting, så er du for serriøs Anonymkode: 37a23...e37 Det er humor hvis det ikke er med vilje. Å sitte til sånn med vilje er verken morsomt eller hyggelig. Anonymkode: f45d2...dfe 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #15 Skrevet 15. februar 2020 Det er greit nok når hun sier og viser at det er hun som fiser, slik at du kan gi beskjed om at du ikke syns det er greit. Jeg har ei venninne som slipper fys uten lyd og later som ingenting, men det lukter helt forferdelig. Vi var på kino i går kveld og 4-5 ganger kom det forferdelig fislukt, ikke foran eller bak, men ved siden av meg. Så unødvendig og ufint. Hvis du har luft i magen, GÅ på WC for å få ut luften. Hæslige folk. Anonymkode: 75a97...5eb
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #16 Skrevet 15. februar 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehehe. Herregud for et problem. La venninna fjerte foran sin venninne. Jeg tipper at hun ikke gjør det ellers? Anonymkode: 0599b...357 Venninna til TS mangler sosiale antenner. Led hovedinnlegget, det er ingen voksne som holder på sånn. Anonymkode: 75a97...5eb 3
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #17 Skrevet 15. februar 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Fjert er en naturlig ting.. jeg promper foran både jentevenner og guttevenner og ler etterpå, eneste de reagerer med er å si æsj tilbake å så le😂 om du ikke klarer å se humoren i visse ting, så er du for serriøs Anonymkode: 37a23...e37 Jeg har mye humor jeg og syns mye er morsomt, men jeg syns ikke andres tarmlukt er morsomt. Anonymkode: 75a97...5eb 9
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #18 Skrevet 15. februar 2020 Hvis det er hjemme hos deg: Si det er svært uhøflig og ikke tillatt hos deg. Da får hun gå på badet eller holde seg hjemme. Føder hun med vilje og løfter på rumpen (herregud så ekkelt!!!!!), så reiser du deg og sier at du går hjem fordi du ikke ønsker å.være en del av/lukte på hennes duft som hun med viten og vilje presser på deg. Anonymkode: eaa4b...ab4 2
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #19 Skrevet 15. februar 2020 "Du, nå må du gå hjem. Dette orker jeg ikke å forholde meg til, du kan heller kontakte meg når du har gått på normalt-menneske-kurs" *dytter hurpa mot døra* Anonymkode: decb4...552 6
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #20 Skrevet 15. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er greit nok når hun sier og viser at det er hun som fiser, slik at du kan gi beskjed om at du ikke syns det er greit. Jeg har ei venninne som slipper fys uten lyd og later som ingenting, men det lukter helt forferdelig. Vi var på kino i går kveld og 4-5 ganger kom det forferdelig fislukt, ikke foran eller bak, men ved siden av meg. Så unødvendig og ufint. Hvis du har luft i magen, GÅ på WC for å få ut luften. Hæslige folk. Anonymkode: 75a97...5eb I det minste ta med luftrense spray og spray hvis du gjør det. Vanvittig ekkelt. Æsj. Anonymkode: a0756...0bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå