Vrimlemor Skrevet 14. februar 2020 #1 Skrevet 14. februar 2020 Jeg har hvert gift i over 20 år. Men nå føles det som om vi ikke prater sammen, når vi først prater så ender det med krangling. Vi krangler om alt mulig, hus økonomi løgner unger jobb sex. Det har hvert slik de siste 4 -5 årene. Synes ikke at hverdagen er helt ok. Vet jo at i et forhold går det opp og ned og det skal det gjøre. Har prøvd å snakke med mannen min om dette, men både han og jeg faller tilbake til samme spor etter en tid. Men i det siste har jeg begynt å se på menn annerledes en tidligere. Tidligere så var de ikke noe interessante, men nå er det ikke slik. Jeg tenker mye på om jeg bare hadde hvert alene, styrt alt selv gjøre det jeg har lyst til og bare tenke på meg selv. Hadde jeg hatt lyst til en flørt kunne jeg gjort det eller latt vær. Hva gjør jeg, ønsker jo at ting på hjemmebane skal bli bra, men jeg ser ikke noe ende på det.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #2 Skrevet 14. februar 2020 Parterapi ? Anonymkode: 944b8...ba8
Vrimlemor Skrevet 14. februar 2020 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2020 Har prøvd parterapi, men det vil ikke han mer. Syntes det bare var tull.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2020 #4 Skrevet 23. februar 2020 På 14.2.2020 den 14.39, Vrimlemor skrev: Har prøvd parterapi, men det vil ikke han mer. Syntes det bare var tull. Hvis hverken parterapi eller samtaler med mannen fungerer, så spørs det desverre om det er så mye mer å gjøre. Annet enn å gi beskjed om hvordan dette er for deg, og at du ikke kan leve slik. Anonymkode: 77f87...166
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå