Gå til innhold

Begynner å røyke i helga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå bestemt meg for å begynne å røyke i helga!  Har aldri røyket før men nå er det så mye stress på jobb og jeg har vært gjennom et samlivsbrudd nylig så jeg prøver om det kan avstresse meg litt:/ Mange som tar seg en røyk når de er stresset så kanskje det fungerer for meg også.

Noe spesielt en må tenke på/gjøre når en prøver å røyke for første gang? Skjønner en må lære seg det på en måte...

Jeg er 26 år så lov har jeg:)

Anonymkode: 1834c...7f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En god beslutning som du kommer til å være både stolt av og glad for i framtida! :sarkasme: 

Det du må tenke på er først og fremst om du har råd til det. 

Skrevet

Noe så dumt. Du blir ikke mindre stresset av å røyke, tvert imot!  Gå en tur isteden! 

• Liker 4
Skrevet

Ikkje sånn det funker 🙄 det enste er at når du stresser får du røyk sug i tillegge. Stress er bere ei dårlig unnskyld folk seier. 

Anonymkode: 363ef...303

• Liker 1
Skrevet

Undersøkelser har vist at røyking ikke egentlig fjerner stress, selv for garvede røykere. For deg som ikke har røykt før, så vil nikotinen i stedet tilføre kroppen ekstra stress. Den må plutselig til å skille ut giftstoffer i tillegg til alt det andre som skjer.

Gjest Dævendøtte
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nå bestemt meg for å begynne å røyke i helga!  Har aldri røyket før men nå er det så mye stress på jobb og jeg har vært gjennom et samlivsbrudd nylig så jeg prøver om det kan avstresse meg litt:/ Mange som tar seg en røyk når de er stresset så kanskje det fungerer for meg også.

Noe spesielt en må tenke på/gjøre når en prøver å røyke for første gang? Skjønner en må lære seg det på en måte...

Jeg er 26 år så lov har jeg:)

Anonymkode: 1834c...7f4

Du har misforstått helt, er kun når man er en røyker at røyk føles som et virkemiddel mot stress. 

Gå en tur i skogen, det får ned stresset. Og pust rolig på lange inn og utpust, pust med nesen og nederst i magen. Lat som du røyker, rett og slett ;)  Røyk er ut! 

Skrevet

Prøv å få tak i en pakke «karvet blad», og en winner tip rullemaskin! Når du da har produsert dine første sigaretter (disse er mindre skadelig enn kjøpesigg), så er det bare å ta noen skikkelig gode «magadrag» og nyyyte fruktene av arbeidet..

Husk på å ta skikkelig store trekk, og rett ned med det. Da får du maks avslapning umiddelbart. 👍

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...