AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #1 Skrevet 14. februar 2020 halloen. har et toalett som ikke har vært brukt på et par måneder. det er nå tomt for vann i sisterna og det tar ikke inn vann i sisterna. det står på et varmt bad, vanni dusj og vask er ok. det er også vann i toalett/sisterne i 2. etg direkte over dette doet. jeg mistenker at kanskje bare vannet har "fordampet" eller noe. det har vært knappe 10 minusgrader ute et par dager. så tror ikke noe er frossent. idag er det mildt og det var mildt igår også. (ikke mange minus i det minste) Noen som har tips? det er et eldgammelt toalett, type porsgrunn ellernoe. er så redd for å ødelegge noe om jeg tar av toppen på sisterna. er det best å nappe det rett av oppover elller skyve til siden? hva er det jeg ser etter? Anonymkode: 333c0...518
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #2 Skrevet 14. februar 2020 Som oftest er det en synlig stoppekran på vannrøret som går inn i doen. Kan krana være stengt slik at det ikke kommer inn vann? At det er tomt for vann kan også tyde på at det er en lekkasje slik at cisterna tømmes. Anonymkode: f5d3e...3b2 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #3 Skrevet 14. februar 2020 den skal ikke være stengt i alle fall, men jeg prøvde å løfte på lokket til sisterna en gang til og når jeg da leet litt på knappen så hørte jeg plutselig at den tok inn vann, så håper det ordnet seg. at bare noe var skjevt neddi der. Anonymkode: 333c0...518
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå