Gå til innhold

Galt?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Sprø

Er det noe galt med meg? Jeg har prøvd en drøss med antideppressviva uten at det funker på meg. Har prøvd: Zoloft, effexor, fontex, seroxat, fluanxol, cipralex, cipramil, sobril, vival (De to siste: Ikke antideppressiva) Uten å merke noenting. Hvorfor virker de ikke? Hva er gæli med meg? Har diagnosene angst og depressoner.

Legen min vet heller ikke hvorfor de ikke virker på meg. Er dette vanlig? Kan jeg har angst og depresjon da? Hvis ikke medisinene virker?

Jeg kjenner meg ivertfall igjen på alt jeg har lest om angst og depresjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg sliter selv med angst, å går på medisiner.

Men det tar jo tid før medisinene virker, det er min erfaring i alle fall, at det vil ta en stund før du kan merke at det har noen virkning.

Men jeg vet ikke hvor lenge du har prøvd medisinene.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sprø

Jeg har prøvd medisinene fra tre måneder til et halvt år uten å merke noe. Tror man bør ta medisinene i minst to måneder før de virker?? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har du skjekket at det ikke ligger en sykdom bak som gjør at du får angst og depresjon? Jeg har foreksempel lavt stoffskifte. Dersom stoffskiftet mitt blir for lavt blir jeg deprimert og får angst, og da hjelper det ikke uansett.

Finnes vel flere sånne sykdommer som gjør at man kan bli syk. Det kan jo være en grunn. Men ikke at jeg har peiling da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...