AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #1 Skrevet 14. februar 2020 Hei! Datteren vår er invitert i bursdagen til ei jente hun leker mye med i barnehagen neste helg. Så jeg lurer rett og slett på om noen har noen forslag til gave, og hvor mye er det vanlig å bruke?😊 Anonymkode: 02a85...953
Belima Skrevet 14. februar 2020 #2 Skrevet 14. februar 2020 (endret) Datteren min kjøpte gjerne en T-skjorte eller genser på H&M pluss hårstrikk eller en spenne da barna var så små. Nå går det mot vår og de fleste barn har vokst en del og trenger ny garderobe. Sørg for byttelapp. Ca 50 kr pluss var vanlig den gangen. Nå er yngste 9 år og fremdeles er det 50 kr til de i klassen, men noe mer til de nærmeste venninnene. Tror opp mot 100 kr. PS: Det er jo så kjedelig å få mange små plastduppeditter som er artige i 10 min og så blir skrotet. Endret 14. februar 2020 av Belima La til mer informasjon.
Arkana Skrevet 14. februar 2020 #3 Skrevet 14. februar 2020 Her er det vanlige 100 kr. Datteren min feiret bursdagen sin for tre uker siden. Den gaven som falt mest i smak var faktisk et stort trappetroll (og alle de andre gjestene slåss om å få prøve den, ikke alltid det dyreste eller mest fancy som er populært ), men ellers fikk hun alt fra sminke, en genser, tøfler, tegnesaker, et sett til å lage egne smykker, en veske, hårpynt osv. Da mellomste begynte på skolen kom det et forslag om at alle bare gir en femtilapp. Det er enkelt samt billigere for giveren med tanke på at det vanligvis er 100 kr som brukes på gave og i tillegg slipper bursdagsbarnet å få mange småting, men får i stedet en fin sum som han/hun kan kjøpe seg en større gave for. Det har fungert supert de tre årene så langt.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #4 Skrevet 14. februar 2020 Da mitt barn ble fire for noen måneder siden var max grensa 100 kr. Hun fikk noen små dukker (jeg husker ikke hva de kalles). Mye pynte ting. Perler, kjeder.. Hun fikk også en god del tegninger. Anonymkode: 3f627...e9c
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #5 Skrevet 14. februar 2020 En bok på salg. En leke. Kosedyr fra Ikea. Tegnesaker. Tannbørste som blinker. Lommelykt. Anonymkode: 8d48c...011
Jessica Jones Skrevet 14. februar 2020 #6 Skrevet 14. februar 2020 Jeg kjøper inn når jeg kommer over noe på salg. Har en kasse hjemme med puslespill, tegnebøker, hårspenner, hårbøyle, dukker, tøy osv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå