Gå til innhold

To venner kranglet i fylla og mye drama.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bakgrunnen for denne kranglen er at kjæresten til Marius slo opp med han og fant seg en ny en. Marius viste et bilde av eksen hans sin nye kjæreste til kameraten Trym og spør hva den nye kjæresten har som han selv ikke har. Trym svarer så spydig at han har jo jenta til Marius. Marius tar seg nær av det her og sier til Trym at han skal gjenta hva han sa og se hva som skjer. Trym ber Marius slutte å friste han til å krenke han på nytt. Da ber Marius nok en gang Trym om å gjenta seg 'og se hva som skjer' i en veldig hissig tone. Trym gjentar dermed den spydige kommentaren og Marius klikker og slår Trym ned. Dette skjedde på en fest og etter en del øl og noen timer senere ber de to hverandre om unnskyldning og tar hverandre i hånden. 

Det som skjer etterpå er at når Marius setter seg ned så tar Trym helt uventet og sparker Marius en gang i hodet og går. Marius våkner ikke før et halv minutt senere og da er jo Trym langt vekk så ingen ting videre skjer. Nå i ettertid vil ingen av dem snakke med hverandre og fordi de hevder at motparten ikke kan stoles på. 

Jeg vet ikke om jeg skal ta parti med noen her, eller hvem det skulle være, begge har jo oppført seg dårlig. 

Anonymkode: e3fd7...c66

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke tatt noen parti i denne saken, helt uakseptabel måte å håndtere det på fra begge parter. 

Anonymkode: 28590...516

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...