AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #1 Skrevet 14. februar 2020 Hei, er det flere enn meg som vil så gjerne ha barn, men blir hindret fordi frykten for bygdedyret? Har opplevd at det er veldig mange, som blander seg hvis det er noe som skjer. Altså 1 fjær, blir til 5 høns og skal fortelle meg nedlatende hele tiden. Kan hende jeg overtenker, men enkelte har en tendens til å spre falske rykter om meg, som resulterer at de får meg til å se ut som en helt forferdelig person. Vil gjerne flytte her i fra før det evt blir noen barn, men er veldig slitsomt å ha en frykt for å bli gravid nå, med tanke på veldig mange fæle folk rundt, som vil ødelegge. Det er enkelte jenter som fraråder sine venner å være venn med meg, så det virker som en trend å ikke være venn med meg, eller at du blir sett ned på. Noe som er positivt, er at de som har gått i mot det de jentene har sagt, sier at ryktene ikke stemmer. Hva burde jeg gjøre? Er så frustrende.... Anonymkode: f55e5...28c
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #2 Skrevet 14. februar 2020 Noen rykter er så fæle, at jeg er redd barnevernet kan bli innblandet....det som er det verste i dette her. Anonymkode: f55e5...28c
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #3 Skrevet 14. februar 2020 Uff, høres ikke greit ut.. Hvor gammel er du? Er det mulighet for å flytte til en nabobygd eller et annet sted? Anonymkode: 5808d...e24
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #4 Skrevet 14. februar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Uff, høres ikke greit ut.. Hvor gammel er du? Er det mulighet for å flytte til en nabobygd eller et annet sted? Anonymkode: 5808d...e24 Er 24 år😊 vi har akkurat kjøpt oss hus her, er vel dyrt å selge når vi omtrent akkurat har kjøpt.😩 Anonymkode: f55e5...28c
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #5 Skrevet 14. februar 2020 Hva er det egentlig du frykter bygdedyret ska si? Anonymkode: e19d2...d13 7
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #6 Skrevet 14. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det egentlig du frykter bygdedyret ska si? Anonymkode: e19d2...d13 Det lurer jeg også på. Skjønner ikke helt hva TS frykter. Anonymkode: 07d48...18b 7
Mezzosoprena Skrevet 14. februar 2020 #7 Skrevet 14. februar 2020 Før du skal ha barn, er du nødt til å bli såpass moden at du ikke lar andre/bygdedyret få bestemme over deg.... 12
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #8 Skrevet 15. februar 2020 17 timer siden, Teatrica skrev: Før du skal ha barn, er du nødt til å bli såpass moden at du ikke lar andre/bygdedyret få bestemme over deg.... Er mer at jeg er bekymret for at enkelte vil ødelegge såpass mye for meg og spyr ut til barnevernet. Det jeg har hørt, har jo ikke vært greit etter jeg pratet med noen venninner om at eksen min slo meg og at han tvang seg til sex så det var ukomfortabelt. Har fått høre at jeg har slått, vært spydig og juger om det. Anonymkode: f55e5...28c
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #9 Skrevet 15. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er mer at jeg er bekymret for at enkelte vil ødelegge såpass mye for meg og spyr ut til barnevernet. Det jeg har hørt, har jo ikke vært greit etter jeg pratet med noen venninner om at eksen min slo meg og at han tvang seg til sex så det var ukomfortabelt. Har fått høre at jeg har slått, vært spydig og juger om det. Anonymkode: f55e5...28c Du høres veldig umoden ut. Anbefaler å vente noen år med å få barn. Anonymkode: e8f7b...351 5
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #10 Skrevet 15. februar 2020 Om andres meninger er viktigere enn barn, så dropper du barn. Spiller ingen rolle om noen får barnevernet involvert om du er en god og stabil forelder. Anonymkode: dfe40...7ef 4
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #11 Skrevet 15. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er mer at jeg er bekymret for at enkelte vil ødelegge såpass mye for meg og spyr ut til barnevernet. Det jeg har hørt, har jo ikke vært greit etter jeg pratet med noen venninner om at eksen min slo meg og at han tvang seg til sex så det var ukomfortabelt. Har fått høre at jeg har slått, vært spydig og juger om det. Anonymkode: f55e5...28c Du høres fo umoden ut til å få barn. Hvor gammel er du? Har du fast jobb ? Hus? Mann? Lenge dere har vært sammen? Barnevernet har du ingenting å bekymre deg for, med mindre du selv gjør noe med barna som ikke er greit Anonymkode: 7d4ed...7e2 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2020 #12 Skrevet 15. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du høres fo umoden ut til å få barn. Hvor gammel er du? Har du fast jobb ? Hus? Mann? Lenge dere har vært sammen? Barnevernet har du ingenting å bekymre deg for, med mindre du selv gjør noe med barna som ikke er greit Anonymkode: 7d4ed...7e2 Er 24 år, jobber fast i anleggsbransjen, vi har kjøpt hus, vi har vært sammen i snart 3 år. Er nok bare jeg som overtenker....høres veldig idiotisk ut og skjønner ikke problemet selv når jeg ser det skrevet ned. Anonymkode: f55e5...28c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå