Gjest Miss.Chanel Skrevet 8. juni 2005 #1 Skrevet 8. juni 2005 altså, jeg fikk denne tiaraen jeg kjøpte for en stund siden i posten idag, jeg har jo ALDRI hatt en sånn på hodet! hvor skal den være? altså hvor langt bak/opp? http://www.eirish.com/tipperary/catalog/pr...products_id=933 den er kjempefin og var i fin eske. jeg måtte løpe innpå badet og prøve den ista, men synes den skle liksom, det er bøyler. og de er ganske bøylige, men de synes jo, men det fikser vel frisøren det? jøjje! gikk liksom opp når jeg så meg i speilet hva jeg skal!
Suebird Skrevet 8. juni 2005 #2 Skrevet 8. juni 2005 Nyyydelig tiara :-) http://www.princessbridetiaras.com/newsite...pages/wear.html Her kan du se og lese hvordan man fester tiara og evt slør Dette med festing av tiaraen fikser frisøren glatt vil jeg tro - regner med de har gjort det noen ganger før Lykke til!
Gjest Miss.Chanel Skrevet 8. juni 2005 #3 Skrevet 8. juni 2005 takk! den sitter ganske likt som på bilde. og det er sånne huller til å feste med spenner i bøylene. var nok bare veldig rart å ha sånn på, er jo ikke sjedd før ...
Gjest Miss.Chanel Skrevet 8. juni 2005 #4 Skrevet 8. juni 2005 nei det var vist små kuler. flere som har tiara og kan si om ossen deres "sitter"?
Jannibrud Skrevet 9. juni 2005 #5 Skrevet 9. juni 2005 Nydelig tiara du har! Frisøren fester min med nåler (det er huller i enden på bøylene på min). -Uansett, det fikser de! Jeg låner "min" tiara, og hun jeg låner av hadde den ganske lagt bak på hodet, mens jeg blir å bruke den lenger frem. Hvis du har prøveoppsett av hår, får du kikket på det da;-)
Augustbrud02 Skrevet 14. juli 2005 #6 Skrevet 14. juli 2005 frisørene er eksperter på å feste ting i håret, og det går så fint så. Hvor lang foran eller bak man vil ha den på hodet, bestemmer man jo selv. Men det avhenger jo også litt av frisyren.
smilepia Skrevet 14. juli 2005 #7 Skrevet 14. juli 2005 Min tiara satt ca midt på hodet og "armene" skrånet litt nedover. Altså ikke som en hårbøyle, men heller ikke løst oppå hodet. Håret mitt var satt opp slik at det var bakom tiaraen. (litt klønete forklart, må få ut bilder snart så jeg kan vise istedet) Det var ikke huller i tiaraen, men frisørdamen festet den med endel hårnåler. Jeg var ganske bekymra for det der i forkant, for jeg har et _meget_ glatt hår, men den satt som et skudd, og hadde ikke antydninger til å skli, hele dagen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå