Gå til innhold

hva er store pupper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er store pupper egentlig? er du fornøyd med puppene dine?

Anonymkode: d60eb...f98

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva store pupper er ...?

Pupper - også kjent som bryster - er et anatomisk organ som særlig er fremtredende hos kvinner og varierer i størrelse, Hovedfunksjonen er melkeprodusksjon etter fødsel. Hva antallet angår, har gjennomsnittskvinnen to av dem. Bortsett fra melkeproduksjonen har dette organet ingen annen praktisk funksjon enn å bare henge der, slik jur henger hos kyr, geiter, sauer og andre pattedyr.

Enkelte kvinner mener at dette organet er for lite i størrelse, og gjør det større ved å bruke bygningsmaterialet silikon. Andre kvinner mener derimot at anatomien i organet er for stor, og kaller dette "hengepupper".

De som har størst forkjærlighet for dette halvrunde organet, er gjerne gutter i tenårene, eldre menn, BH-produsenter og privatpraktiserende leger som tilbyr å gjøre kvinnen lykkeligere ved å øke størrelsen.

Denne illustrasjonen viser en kvinne som legger hendene sine rundt organet, akkurat som om hun ville lagt hendene rundt pengepungen av frykt for at noen skulle stikke av med den. Ansiktsuttrykket kan imidlertid tyde på at hun tenker på noe annet, muligens forplantning. I løpet av forplantningsritualet hender det at partneren kvinnen har utvalgt som forsørger for avkommet, begynner å sikle over organet og mumler ubestemmelige ord som vedkommende tror vil gjøre kvinnen klar for reproduksjonen. "Ååååå, jeg er så kåt" er et eksempel på dette.

Sexy%203d%20printing%20193%20Preview003.

Endret av Bix
  • Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, Bix skrev:

Hva store pupper er ...?

Pupper - også kjent som bryster - er et anatomisk organ som særlig er fremtredende hos kvinner og varierer i størrelse, Hovedfunksjonen er melkeprodusksjon etter fødsel. Hva antallet angår, har gjennomsnittskvinnen to av dem. Bortsett fra melkeproduksjonen har dette organet ingen annen praktisk funksjon enn å bare henge der, slik jur henger hos kyr, geiter, sauer og andre pattedyr.

Enkelte kvinner mener at dette organet er for lite i størrelse, og gjør dem større ved å bruke bygningsmaterialet silikon. Andre kvinner mener derimot at dette organet er for stort, og kaller dette "hengepupper".

De som har størst forkjærlighet for dette anatomiske organet, er gjerne gutter i tenårene, eldre menn, BH-produsenter og privatpraktiserende leger som tilbyr å gjøre kvinnen lykkeligere ved å øke størrelsen.

Denne illustrasjonen viser en kvinne som legger hendene sine rundt organet, akkurat som om hun ville lagt hendene på pengepungen av frykt for at noen skulle stikke av med den. Ansiktsuttrykket kan imidlertid tyde på at hun tenker på noe annet, muligens forplantning. I løpet av forplantningsritualet hender det at partneren kvinnen har utvalgt som forsørger for avkommet, begynner å sikle over organet og mumler ubestemmelige ord som vedkommende tror vil gjøre kvinnen klar for reproduksjonen. "Ååååå, jeg er så kåt" er et eksempel på dette.

Sexy%203d%20printing%20193%20Preview003.

Herregud så teit 

Anonymkode: 2abf4...4a1

• Liker 11
Skrevet

Syns jeg har store pupper ( ikke giga ). Er liten og slank, bruker 70F. Mange tror det er silikon, men det er det altså ikke.

Anonymkode: 72485...af9

Skrevet

Store pupper er når man må gå sidelengs gjennom dører. 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns jeg har store pupper ( ikke giga ). Er liten og slank, bruker 70F. Mange tror det er silikon, men det er det altså ikke.

er det både menn og kvinner som spør om det? det tyder jo på at nordmenn er blitt skadet når det er første tanke som slår inn at de må spørre om det er silikon og ikke kan akseptere naturlige pupper. 

Beklagelig har vi i Norge en liten skare bloggere som har fått fremstille seg som perfekt i blant liten befolkning, og holder i sjakk alle sine personlige kriser, og det får dem tv tid, og media omtale ved. Forstå dem som vil. Dette er kun en digresjon. 

Føler du deg mer kvinnelig når du har store pupper? 

Gjest Alkoholist
Skrevet

Det er det motsatte av små pupper. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

er det både menn og kvinner som spør om det? det tyder jo på at nordmenn er blitt skadet når det er første tanke som slår inn at de må spørre om det er silikon og ikke kan akseptere naturlige pupper. 

Beklagelig har vi i Norge en liten skare bloggere som har fått fremstille seg som perfekt i blant liten befolkning, og holder i sjakk alle sine personlige kriser, og det får dem tv tid, og media omtale ved. Forstå dem som vil. Dette er kun en digresjon. 

Føler du deg mer kvinnelig når du har store pupper? 

Det er kvinner som mener jeg har silikon. Føler meg ikke mer kvinnelig, jeg syns det er flaut når folk glaner på dem- spesielt kvinner. Så jeg prøver å skjule dem. 

Skrevet

D og større 

Anonymkode: 0af60...29a

Skrevet

Store pupper 

er 

Store

Skratter

M@ster

Skrevet

D-cup og større. Store pupper er flott! A-cup er brystenes svar på mikropenis.

Anonymkode: 2f0cb...b29

• Liker 3
Skrevet

Er det når vi går over til c-cup som tilsvarer store pupper?

Skrevet

Jeg har 70E/F. De er blitt store etter at jeg fikk nye implantater. Jeg er veldig fornøyd med de.

• Liker 1
Skrevet

Store pupper er litt mindre enn for store pupper.

Når de er for store, det er vel høyst individuelt?

Skrevet

Jeg har H... Men jeg synes ikke at de er spesielt større enn de med D.

De er ok i størrelse, visst veldig gode å leke med siden de er naturlige og jeg hater dem ikke. (barn)
KAN savne min gamle B-skål pga det er slitsomt å bruke BH hele tiden. Gikk mye uten bh når de var mindre, blant annet på byen.

Anonymkode: 8a841...4da

Skrevet

Jeg har aldri sett store pupper i virkeligheten. Regner med det er annerledes å få se det. 

Skrevet

Men det er viktig med god parfyme

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

60D og 75A er samme størrelse. Nå må du bestemme deg da ;)

Anonymkode: f15dc...e54

• Liker 9
Skrevet

Har det hendt at noen  har måpet når de har fått se puppene fritt? sånn ikke forventet liksom .

Skrevet
På 14.2.2020 den 20.28, AnonymBruker skrev:

85A er like stort som 70D.... 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...