AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #1 Skrevet 13. februar 2020 Gjør deg klar. Anonymkode: 5e39f...cbd 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #2 Skrevet 13. februar 2020 Alltid klar til å dø Anonymkode: 464ff...1ad 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #3 Skrevet 13. februar 2020 Alle skal dø, slik er sirkelen, alle dyr dør. Men det er som å sove evig, og du vil bli endel av jorda igjen. Anonymkode: fd019...163
Gjest theTitanic Skrevet 13. februar 2020 #4 Skrevet 13. februar 2020 Vi kommer garantert til å dø, det er et av livets ubestridelige faktum. Og Gud finnes ikke. Men det er mye fornuftig du kan gjøre mens du venter.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #5 Skrevet 13. februar 2020 7 minutter siden, theTitanic skrev: Vi kommer garantert til å dø, det er et av livets ubestridelige faktum. Og Gud finnes ikke. Men det er mye fornuftig du kan gjøre mens du venter. Kilde? Anonymkode: 464ff...1ad
Gjest theTitanic Skrevet 13. februar 2020 #6 Skrevet 13. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kilde? Anonymkode: 464ff...1ad Meg.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #7 Skrevet 13. februar 2020 1 time siden, theTitanic skrev: Vi kommer garantert til å dø, det er et av livets ubestridelige faktum. Og Gud finnes ikke. Men det er mye fornuftig du kan gjøre mens du venter. Gud finnes, det vet alle religiøse mennesker i verden. flere milliarder av oss. Anonymkode: 45600...ad3 3
Conal Skrevet 13. februar 2020 #8 Skrevet 13. februar 2020 Døden = Uendelig kjærlighet. Trodde du virkelig at Gud hadde latt deg dø i et helvete eller svart hull? Ikke forveksle Gud for en djevel. Gud har sørget for at alle vesener dør i uendelig kjærlighet. Hvordan garanterte Gud dette? Ved å gjøre kjærlighet og død identisk! Ta-da! Jeg har dødd, så jeg vet hva døden er. Om du synes det er troverdig eller ikke, er uten betydning fra min perspektiv. Den eneste måten å forstå døden på er å gå gjennom den. Du kan spørre: men hvis du døde, hvordan er du fremdeles her? Svaret er, jeg var aldri her til å begynne med, du antok bare at jeg var i live. Jeg var aldri i live. Jeg var en illusjon. Og det forblir tilfelle til enhver tid. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #9 Skrevet 13. februar 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gud finnes, det vet alle religiøse mennesker i verden. flere milliarder av oss. Anonymkode: 45600...ad3 Kilde? Anonymkode: 993d6...df9 3
Morten1 Skrevet 13. februar 2020 #10 Skrevet 13. februar 2020 Livet er farlig, ingen har overlevd enda! 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #11 Skrevet 13. februar 2020 8 minutter siden, Conal skrev: Døden = Uendelig kjærlighet. Trodde du virkelig at Gud hadde latt deg dø i et helvete eller svart hull? Ikke forveksle Gud for en djevel. Gud har sørget for at alle vesener dør i uendelig kjærlighet. Hvordan garanterte Gud dette? Ved å gjøre kjærlighet og død identisk! Ta-da! Jeg har dødd, så jeg vet hva døden er. Om du synes det er troverdig eller ikke, er uten betydning fra min perspektiv. Den eneste måten å forstå døden på er å gå gjennom den. Du kan spørre: men hvis du døde, hvordan er du fremdeles her? Svaret er, jeg var aldri her til å begynne med, du antok bare at jeg var i live. Jeg var aldri i live. Jeg var en illusjon. Og det forblir tilfelle til enhver tid. Du har nok ikke dødd, da du har skrevet dette. Du må slutte å spre tullete feilinfo. Anonymkode: 61de9...104 1
Sparkling_Pink Skrevet 13. februar 2020 #12 Skrevet 13. februar 2020 Jeg anser religiøsitet for å være en villfarelse. En veldig vanlig villfarelse. For meg er dette likestilt med personlighetsforstyrrelser. Livets grunnenhet er variasjon. Livets eneste sikre element er døden. Etterliv kan noen andre diskutere. 1
Conal Skrevet 13. februar 2020 #13 Skrevet 13. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du har nok ikke dødd, da du har skrevet dette. Du må slutte å spre tullete feilinfo. Anonymkode: 61de9...104 Lol.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #14 Skrevet 14. februar 2020 Han finnes, men folk flest tror ikke på ham. Anonymkode: b3705...16b
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #15 Skrevet 14. februar 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Gjør deg klar. Anonymkode: 5e39f...cbd Vi kommer alle til å dø, Ts. Det er faktisk det eneste du helt garantert vil oppnå her i livet. Men sånn helt på alvor så burde ikke å være død fremstå som skummelt. Det verste som kan skje et menneske er ikke å være død. Å dø (altså prosessen) kan være et helvete som drar ut over år (eller tiår, er du en av dem som drar vinnerloddet og blir dement), men det å være død (fortrinnsvis raskt og ledig og uten forvarsel) er udramatisk. Å leve i et land som går til helsike er også betydelig verre enn døden. Det kan store deler av verdens befolkning en god del om. Det er fordi livet om du ikke er privilegert er ordentlig rævva at religioner fant opp helvete. En måtte innbille folk at det kunne bli (marginalt) verre. Anonymkode: 0946b...ba5
Pia Sofia Skrevet 14. februar 2020 #16 Skrevet 14. februar 2020 For flammene. Sammen med de andre lammene. (At ingen svarte dette beviser at folk her inne er altfor unge😘) 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #17 Skrevet 14. februar 2020 Jeg håper virkelig ikke vår gud vil snu ryggen til oss på denne måten og lar oss dø i en undergang. Gud har skapt oss og vår fruktbare verden ikke for å ødelegge den, men for å utvikle den til noe større enn han selv. Hvis gud virkelig elsker oss kommer ikke dette til å skje. Lag deg en god helg! Husk, gud elsker deg og alle mennesker Anonymkode: 7e644...e78
Dolce Skrevet 14. februar 2020 #19 Skrevet 14. februar 2020 På 13.2.2020 den 22.00, AnonymBruker skrev: Gjør deg klar. Anonymkode: 5e39f...cbd Raga? 2
Gjest Lasox Skrevet 14. februar 2020 #20 Skrevet 14. februar 2020 (endret) Gud eksisterer ikke! Det er nå på tide å våkne opp til de av dere som er religiøse? Barn trodde på julenissen, men julenissen finnes vel ikke gjør den vel? Bøkene som har blitt skrevet som Bibelen er full av løgn og bedrageri og er bare et lite eventyr. Jorda ble ikke skapt på 7 dager, men over mange millioner av år. Man havner verken i himmelen eller i helvette, men når man er død. Så blir man som oftest begravd nedi jorda og der råtner vi alle sammen bort. Man "sovner" inn i en evig-varende-mørke som man aldri vil våkne opp igjen. Heldigvis! For jeg hadde fått klaustrofobi om jeg hadde våknet om jeg hadde vært blitt begravd levende, men ingenting å frykte. Alle kommer til å dø. Du kommer til å dø og jeg kommer til å dø èn vakker dag. Endret 14. februar 2020 av Lasox
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå