AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #1 Skrevet 13. februar 2020 Er det anbefalt og ha kvinne eller mann i barnefordelings saker? Har en mann som advokat og føler ikke han gir gode nokk svar eller løsninger på hvordan samvær skal være. Så fars rettigheter blir mer tatt på fokus. Når jeg spør han om ting om samvær så sier han at jeg må kontakte sakkyndig. hva er en bra advokat i en barnefordelings sak? og gi gode råd eller og høre på hva den sakkyndige sier eller hva farens advokat sier? Anonymkode: 48a05...f24
Mezzosoprena Skrevet 13. februar 2020 #2 Skrevet 13. februar 2020 Jeg tror det er irrelevant om advokaten er manne eller dame, det er erfaring med den type saker som teller. Og hvorfor skulle ikke fars rett også ha fokus? Det beste er vel å ha barnets beste i fokus? 8
The Kitten Skrevet 13. februar 2020 #3 Skrevet 13. februar 2020 Hvor mange tråder skal du spamme forumet med, med dette maset ditt? 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #4 Skrevet 13. februar 2020 Akkurat nå, The Kitten skrev: Hvor mange tråder skal du spamme forumet med, med dette maset ditt? Jeg lurte på dette selv for en måneds tid siden, det kan faktisk hende at mange har spørsmål rundt dette. Anonymkode: 53159...b63 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #5 Skrevet 13. februar 2020 1 minutt siden, The Kitten skrev: Hvor mange tråder skal du spamme forumet med, med dette maset ditt? Hvor mange ganger skal du spamme trådene mine med maset ditt? er det et jævla problem for deg og bare bla øve? Anonymkode: 48a05...f24 5
The Kitten Skrevet 13. februar 2020 #6 Skrevet 13. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange ganger skal du spamme trådene mine med maset ditt? er det et jævla problem for deg og bare bla øve? Anonymkode: 48a05...f24 Ro deg ned. Skal det så lite til før du blir hissig får du ha lykke til i barnefordelingssaken. 5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #8 Skrevet 13. februar 2020 5 minutter siden, The Kitten skrev: Hvor mange tråder skal du spamme forumet med, med dette maset ditt? Så ikke bry deg eller trykk deg inn da?! Blir så oppgitt noen ganger. Ser at du har en vane for å kommentere usaklige, dumme og til tider idiotiske ting! Hold deg unna, du spammer jo selv? Så til ts, jeg tror ikke det spiller noen rolle om man har mann eller dame som advokat. Det viktigste er at advokaten er dyktig i jobben, og tar dine bekymringer og tanker seriøst. Advokat er dyrt, og du betaler for at de skal bistå og hjelpe deg. Jeg har ikke selv erfaring med dette, men har venninner og familie medlemer som har gått gjennom barnefordelings sirkuset. Har du ikke kjemi eller føler at advokaten ikke setter seg ordentlig inn i saken og kan besvare spørsmål og hjelpe til med det du trenger vil det kanskje være lurt å bytte? Anonymkode: 72b79...edd 8
The Kitten Skrevet 13. februar 2020 #9 Skrevet 13. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så ikke bry deg eller trykk deg inn da?! Blir så oppgitt noen ganger. Ser at du har en vane for å kommentere usaklige, dumme og til tider idiotiske ting! Hold deg unna, du spammer jo selv? Så til ts, jeg tror ikke det spiller noen rolle om man har mann eller dame som advokat. Det viktigste er at advokaten er dyktig i jobben, og tar dine bekymringer og tanker seriøst. Advokat er dyrt, og du betaler for at de skal bistå og hjelpe deg. Jeg har ikke selv erfaring med dette, men har venninner og familie medlemer som har gått gjennom barnefordelings sirkuset. Har du ikke kjemi eller føler at advokaten ikke setter seg ordentlig inn i saken og kan besvare spørsmål og hjelpe til med det du trenger vil det kanskje være lurt å bytte? Anonymkode: 72b79...edd Så blokker meg da hvis du har et problem med det jeg skriver... 🤦♀️
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #10 Skrevet 13. februar 2020 4 minutter siden, The Kitten skrev: Så blokker meg da hvis du har et problem med det jeg skriver... 🤦♀️ Ja. God idé! Det burde flere gjøre. Anonymkode: 72b79...edd 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #11 Skrevet 13. februar 2020 Blir litt mye mas i disse gjentatte trådene. Ikke rart en går lei. Anonymkode: 7488c...021 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #12 Skrevet 13. februar 2020 50 minutter siden, Teatrica skrev: Jeg tror det er irrelevant om advokaten er manne eller dame, det er erfaring med den type saker som teller. Og hvorfor skulle ikke fars rett også ha fokus? Det beste er vel å ha barnets beste i fokus? Fars rett? Det skal da hverken handle om mor eller fars rett til noe som helst, det er barnet som har rettigheter her, og det er barnets beste som skal være fokus. Ikke mor, og ikke far. Anonymkode: 6b969...016 4
Mezzosoprena Skrevet 13. februar 2020 #13 Skrevet 13. februar 2020 56 minutter siden, Teatrica skrev: Jeg tror det er irrelevant om advokaten er manne eller dame, det er erfaring med den type saker som teller. Og hvorfor skulle ikke fars rett også ha fokus? Det beste er vel å ha barnets beste i fokus? Fars rett? Det skal da hverken handle om mor eller fars rett til noe som helst, det er barnet som har rettigheter her, og det er barnets beste som skal være fokus. Ikke mor, og ikke far. Anonymkode: 6b969...016 Herregud - gidder du å lese hele innlegget eller? Det står i setningen rett etter der du har tatt deg tid til å utheve skriften: "Det beste er vel å ha barnets beste i fokus". Jeg fokuserer OGSÅ på far i innlegget fordi ts åpenbart bare er opptatt av mors (sin) rett... 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #14 Skrevet 13. februar 2020 48 minutter siden, The Kitten skrev: Så blokker meg da hvis du har et problem med det jeg skriver... 🤦♀️ Eller så kan du faktisk begynne å tenke deg om da, eller er det for krevende for deg? Anonymkode: 53159...b63
The Kitten Skrevet 13. februar 2020 #15 Skrevet 13. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eller så kan du faktisk begynne å tenke deg om da, eller er det for krevende for deg? Anonymkode: 53159...b63 Personangrep fra en AB. Så tøff du er... 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #16 Skrevet 13. februar 2020 13 minutter siden, The Kitten skrev: Personangrep fra en AB. Så tøff du er... Jeg bryter ingen regler med det, men jeg antar at du følte deg så truffet at du bare måtte tråkke på meg med noe. Det er ok. Anonymkode: 53159...b63
The Kitten Skrevet 13. februar 2020 #17 Skrevet 13. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bryter ingen regler med det, men jeg antar at du følte deg så truffet at du bare måtte tråkke på meg med noe. Det er ok. Anonymkode: 53159...b63 Truffet følte jeg meg ikke, syns bare det blir for dumt. TS har spammet ned forumet med denne barnefordelingssaken, så det er virkelig ikke rart noen blir lei. 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #18 Skrevet 14. februar 2020 15 timer siden, The Kitten skrev: Truffet følte jeg meg ikke, syns bare det blir for dumt. TS har spammet ned forumet med denne barnefordelingssaken, så det er virkelig ikke rart noen blir lei. Hva hvis du tar feil? At faktisk flere sliter med samme sak og du sitter å antar at det kun er en. Og hva hvis ts trenger dette før å ordne opp i sine problemer. Hva du mener er jo et fett. Hvorfor må du trykke deg inn på tråden, skrive, trykke på kommentar om det virkelig irriterer deg så mye? Kan du ikke behandle slike tråder som luft? Anonymkode: 53159...b63 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #19 Skrevet 14. februar 2020 Jeg synes det er bedre og lufte det ut her enn og skrike det rett ut til barnefar, sakkyndig osv, og er nokk mange andre 1000 som sikkert sliter med samme problem som meg, Og er ute etter svar. Om folk blir så irriterte ikke gidd og trykk dere inn i folks tråder då er jo ikke så vanskelig det? isteden for og komme med masse teite og unødvendige kommentarer. Anonymkode: 48a05...f24 1
Oppgitt78 Skrevet 14. februar 2020 #20 Skrevet 14. februar 2020 Hvis man føler at alle instansene motarbeider en, inkludert ens egen advokat, så er det kanskje lurt å revurdere eget ståsted bittelitt.. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå