Cupidsimple Skrevet 13. februar 2020 #21 Skrevet 13. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det kan være det var der dem fant henne, også utførte HLR. Etter mønstrene, er det høyst sannsynlig. Anonymkode: 0669c...1d2 Hvis det er slik at hun fikk overdose av sovemedisiner, hvordan skulle hun være i stand til å klatre ut av sengen, og gå inn til stuen? 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #22 Skrevet 13. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det kan være det var der dem fant henne, også utførte HLR. Etter mønstrene, er det høyst sannsynlig. Anonymkode: 0669c...1d2 Også i form av et kadaver har vært bak sofaen. Kan være hovedstedet hvor døden inntraff. Dermed kan de komme inn å finne henne, for så utføre et HLR. Det funker ikke, så jeg tror de gjemmer liket i klesskapet. Anonymkode: 0669c...1d2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #23 Skrevet 13. februar 2020 Får vondt i hjertet av denne saken. En del av meg nekter for at foreldrene kan stå bak noe slikt, men samtidig så er det jo nok av saker som viser at det er mulig. Uff Anonymkode: 54e37...d36 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #24 Skrevet 13. februar 2020 1 minutt siden, Cupidsimple skrev: Hvis det er slik at hun fikk overdose av sovemedisiner, hvordan skulle hun være i stand til å klatre ut av sengen, og gå inn til stuen? Man trenger nødvendigvis ikke være i koma for å ha fått sovemedisin, det skal hjelpe til søvn. Man er ikke garantert til å ikke våkne. Hun kan ha våknet! Anonymkode: 0669c...1d2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #25 Skrevet 13. februar 2020 Uansett om det er medisin eller et fall, så tror jeg dessverre den jenta døde. Anonymkode: 0669c...1d2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #26 Skrevet 13. februar 2020 Jeg tror jenta døde i leiligheten, og at foreldrene er ansvarlige. Jeg synes det er helt fryktelig at de slapp unna. Anonymkode: 52c22...3e6 6
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #27 Skrevet 13. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg tror jenta døde i leiligheten, og at foreldrene er ansvarlige. Jeg synes det er helt fryktelig at de slapp unna. Anonymkode: 52c22...3e6 Enig!! Anonymkode: 0669c...1d2 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #28 Skrevet 13. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Øyevitner Smith familien sier også de er sikre på de så gerry mccann iført beige bukser med knapper ved siden bære ei jente langs stranden. Armene på jenten skal ha hengt ned og virker i dyp søvn. Mannen som bar henne virker stresses og ukomfortabel med å bære henne. Anonymkode: 0669c...1d2 Og samtidig skal hun være drept i boligen, så han gikk altså rundt og bar på et lik i full åpenhet langs stranden. Veldig sannsynlig at det er han da ja. Anonymkode: b0fe0...e08 5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #29 Skrevet 13. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Også i form av et kadaver har vært bak sofaen. Kan være hovedstedet hvor døden inntraff. Dermed kan de komme inn å finne henne, for så utføre et HLR. Det funker ikke, så jeg tror de gjemmer liket i klesskapet. Anonymkode: 0669c...1d2 Nei de bærte henne rundt på stranden har jeg lest i tråden her. Anonymkode: b0fe0...e08 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #30 Skrevet 13. februar 2020 Poenget er at foreldrene kan ikke samtidig ha drept datteren i leiligheten og så bært henne rundt på en strand, det gir ingen mening. Så da må man komme opp med en teori som får dette til å stemme. Det at hun kan ha blitt sett bli bært av noen andre enn faren gir mer mening. Michael Winger sier også at denne personen som tok henne, fikk beskjed av sine overordnede at han måtte kvitte seg med jenta fordi det var blitt oppdaget og han kunne ikke ta sjansen på å kjøre over grensa med henne. Han ville ikke drepe henne og surret rundt en hel del før han til slutt drepte henne et godt stykke fra feriestedet. Anonymkode: b0fe0...e08 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #31 Skrevet 13. februar 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og samtidig skal hun være drept i boligen, så han gikk altså rundt og bar på et lik i full åpenhet langs stranden. Veldig sannsynlig at det er han da ja. Anonymkode: b0fe0...e08 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Poenget er at foreldrene kan ikke samtidig ha drept datteren i leiligheten og så bært henne rundt på en strand, det gir ingen mening. Så da må man komme opp med en teori som får dette til å stemme. Det at hun kan ha blitt sett bli bært av noen andre enn faren gir mer mening. Michael Winger sier også at denne personen som tok henne, fikk beskjed av sine overordnede at han måtte kvitte seg med jenta fordi det var blitt oppdaget og han kunne ikke ta sjansen på å kjøre over grensa med henne. Han ville ikke drepe henne og surret rundt en hel del før han til slutt drepte henne et godt stykke fra feriestedet. Anonymkode: b0fe0...e08 Hvorfor kan ikke dette ha skjedd? De løy jo så mye også. Uskyldige personer lyver ikke! Tror mer på hundene enn en synsk en! Bevisene taler mot at foreldrene er involvert. Man kan ikke overse viktige bevis i denne saken. Det gir mening at det kan ha vært en ulykke, og at det er flere motiver for å dekke det over. Anonymkode: 0669c...1d2 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #32 Skrevet 13. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor kan ikke dette ha skjedd? De løy jo så mye også. Uskyldige personer lyver ikke! Tror mer på hundene enn en synsk en! Bevisene taler mot at foreldrene er involvert. Man kan ikke overse viktige bevis i denne saken. Det gir mening at det kan ha vært en ulykke, og at det er flere motiver for å dekke det over. Anonymkode: 0669c...1d2 Det handler ikke om å lyve, det handler om logikken. Noen dreper datteren sin og risikerer å bli sett bærende rundt på liket etterpå???? Men noen på KG er ute av stand til å se en så logisk brist dessverre. Anonymkode: b0fe0...e08 4
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #33 Skrevet 13. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det handler ikke om å lyve, det handler om logikken. Noen dreper datteren sin og risikerer å bli sett bærende rundt på liket etterpå???? Men noen på KG er ute av stand til å se en så logisk brist dessverre. Anonymkode: b0fe0...e08 De måtte jo handlet raskt. Hvordan ellers skal man fjerne henne? De hadde verken bil heller! Eneste logikken er at han tar henne med ut, skjuler ansiktet sitt og gjemmer henne. Hvis du vrir på det.. hvor logisk er det at en gjerningsmann går ut et vindu hvor skoddene detter ned, uten at noen ser/ setter igjen noen form for spor. Sjansen er så og si 0. Det er ikke et bevis som taler for kidnapping, flere på andre ting. Man må se da andre teorier. Eneste mulighet for å gjemme henne blir da å ta henne ut fra leiligheten. Anonymkode: 0669c...1d2 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #34 Skrevet 13. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De måtte jo handlet raskt. Hvordan ellers skal man fjerne henne? De hadde verken bil heller! Eneste logikken er at han tar henne med ut, skjuler ansiktet sitt og gjemmer henne. Hvis du vrir på det.. hvor logisk er det at en gjerningsmann går ut et vindu hvor skoddene detter ned, uten at noen ser/ setter igjen noen form for spor. Sjansen er så og si 0. Det er ikke et bevis som taler for kidnapping, flere på andre ting. Man må se da andre teorier. Eneste mulighet for å gjemme henne blir da å ta henne ut fra leiligheten. Anonymkode: 0669c...1d2 Brukte de ikke leiebil da, er det ikke det som er teorien? Mange teorier som ikke stemmer med hverandre rundt disse foreldrene. Anonymkode: b0fe0...e08 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #35 Skrevet 13. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Brukte de ikke leiebil da, er det ikke det som er teorien? Mange teorier som ikke stemmer med hverandre rundt disse foreldrene. Anonymkode: b0fe0...e08 Leiebilen ble leid 25 dager etter forsvinningen og spor ble også funnet der. Blod og hår+ noen snakket om frosset DNA. Jeg personlig tror de har gjemt henne, deretter flyttet over i leiebil og gjemt til et «endelig» sted. Derfor DNA og kadaver blir indikert i bilen. Anonymkode: 0669c...1d2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #36 Skrevet 13. februar 2020 Moren vasket bamsen hennes før de sniffe hundene kom. Løy om vinduet osv, historien endret seg for hver ting de ble tatt for.. leiebilen sto jo åpen flere dager !Derfor konkluderer jeg med de er skuldig. Anonymkode: 0669c...1d2 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #37 Skrevet 13. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 0669c...1d2 Anonymkode: 0669c...1d2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #38 Skrevet 13. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 0669c...1d2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #39 Skrevet 13. februar 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Leiebilen ble leid 25 dager etter forsvinningen og spor ble også funnet der. Blod og hår+ noen snakket om frosset DNA. Jeg personlig tror de har gjemt henne, deretter flyttet over i leiebil og gjemt til et «endelig» sted. Derfor DNA og kadaver blir indikert i bilen. Anonymkode: 0669c...1d2 Nei nei, faren bar henne rundt i pysjamas, uten å dekke henne til eller noe. Tok en tur på stranden med et lik. Anonymkode: b0fe0...e08 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #40 Skrevet 13. februar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei nei, faren bar henne rundt i pysjamas, uten å dekke henne til eller noe. Tok en tur på stranden med et lik. Anonymkode: b0fe0...e08 Jeg tror det har skjedd. Helt ok at vi er uenige. Likhundene indikerte også på vei mot stranden. Anonymkode: 0669c...1d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå