Gå til innhold

Liker ikke svin, kylling, får.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker ikke svin, kylling eller får. Ikke spesielt glad i vilt heller. Biff og sjømat er kun det jeg klarer å få i meg. Spiser plantebasert også da. Men jeg kan jo ikke leve på biff og fisk, vel ?

Anonymkode: fba07...356

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke? 

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Husholdning1 skrev:

Hvorfor ikke? 

Litt kjedelig, tenker jeg. Og i tillegg virker jeg kresen.

Skrevet

Men herregud, er det det du liker så hvorfor skal det være kjedelig? Varier med det du liker. Fisk og storfe er lett å variere med. 

Anonymkode: 586f6...b8c

Skrevet

Jeg kan egentlig ikke se noen problemer med det. Bortsett fra at du kanskje må takke nei til mat du får servert etc. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men herregud, er det det du liker så hvorfor skal det være kjedelig? Varier med det du liker. Fisk og storfe er lett å variere med. 

Anonymkode: 586f6...b8c

Folk himler sånn med øynene og offer seg når jeg lar kjøttet ligge igjen.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Folk himler sånn med øynene og offer seg når jeg lar kjøttet ligge igjen.

Kan du ikke si fra på forhånd slik at det ikke blir lagt opp på tallerkenen din da? Strengt tatt er det jo svært sjelden man får servert mat uten å kunne påvirke hva som faktisk havner på tallerkenen. 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Leo skrev:

Kan du ikke si fra på forhånd slik at det ikke blir lagt opp på tallerkenen din da? Strengt tatt er det jo svært sjelden man får servert mat uten å kunne påvirke hva som faktisk havner på tallerkenen. 

Nei, men om jeg ikke forsyner meg av kjøttet, maser de sånn. Er bare så lei.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, men om jeg ikke forsyner meg av kjøttet, maser de sånn. Er bare så lei.

Jeg forstår jo at folk reagerer hvis du forsyner deg av kjøttet og så lar det ligge igjen på tallerkenen urørt. Bortsett fra det så er de jo bare uhøflige som fortsetter å mase etter at du har sagt at du ikke vil ha på en pen måte som i "Nei, takk. Jeg spiser ikke kylling/svin/får". 

• Liker 1
Skrevet

Bare si du reagerer på den type kjøtt, at du blir dårlig i magen, hvis du ikke ønsker å bare si det som det er :)

Skrevet

Gi kjøttet til meg i stedet. Jeg spiser det gjerne opp for deg. Ikke svin da. Det liker ikke jeg heller ;) 

Anonymkode: 0204f...70c

Skrevet
På 13.2.2020 den 18.32, AnonymBruker skrev:

Litt kjedelig, tenker jeg. Og i tillegg virker jeg kresen.

Og problemet med det er?

Skrevet

Du MÅ ikke spise kjøtt, du kan leve på planter. Det gjør jeg, har aldri hatt bedre helse.

Anonymkode: 91129...e9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...