AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #1 Skrevet 13. februar 2020 Hvordan hjelpe på og øke sexlysten til menn? Han har lysten, men jeg har lyst oftere. Hva hadde du som mann likt at damen gjorde gjennom dagen for å få deg i humør? Og hva gjør at du får mindre lyst? Anonymkode: 77310...136
Hr. Aktiv Skrevet 13. februar 2020 #2 Skrevet 13. februar 2020 Til meg hjelper det at damen også tar litt insj. innimellom og ikke det bare faller på meg. At hun har satt litt fokus på min nytelse og det jeg synes er best også og ikke bare gå ut i fra at det er det samme som til henne. At hun kunne ha kåtet meg opp iløpet av dagen med meldinger og kansje telefoner. At hun hadde ordnet seg selv mens jeg bare har fått sett på henne nyte. Ja det er masse, men har som sagt aldri opplevd damer har sexdriv lik min. At hun i tillegg har hatt større driv blir liksom utenkelig slik jeg kjenner kvinner i dag. 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #3 Skrevet 13. februar 2020 2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Til meg hjelper det at damen også tar litt insj. innimellom og ikke det bare faller på meg. At hun har satt litt fokus på min nytelse og det jeg synes er best også og ikke bare gå ut i fra at det er det samme som til henne. At hun kunne ha kåtet meg opp iløpet av dagen med meldinger og kansje telefoner. At hun hadde ordnet seg selv mens jeg bare har fått sett på henne nyte. Ja det er masse, men har som sagt aldri opplevd damer har sexdriv lik min. At hun i tillegg har hatt større driv blir liksom utenkelig slik jeg kjenner kvinner i dag. Er du fra kristiansund/møre? Anonymkode: a47aa...c30
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #4 Skrevet 13. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er du fra kristiansund/møre? Anonymkode: a47aa...c30 Synes bare jeg ser noen dialektspor når du skriver, og ble nysgjerrig! Anonymkode: a47aa...c30
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #5 Skrevet 13. februar 2020 2 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Til meg hjelper det at damen også tar litt insj. innimellom og ikke det bare faller på meg. At hun har satt litt fokus på min nytelse og det jeg synes er best også og ikke bare gå ut i fra at det er det samme som til henne. At hun kunne ha kåtet meg opp iløpet av dagen med meldinger og kansje telefoner. At hun hadde ordnet seg selv mens jeg bare har fått sett på henne nyte. Ja det er masse, men har som sagt aldri opplevd damer har sexdriv lik min. At hun i tillegg har hatt større driv blir liksom utenkelig slik jeg kjenner kvinner i dag. Hadde du fått mindre lyst om hun aldri tok initiativ? Bare lurer, da jeg sliter med å ta initiativ (noe jeg vet er dumt, har mine grunner) Anonymkode: 77310...136
Hr. Aktiv Skrevet 13. februar 2020 #6 Skrevet 13. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes bare jeg ser noen dialektspor når du skriver, og ble nysgjerrig! Anonymkode: a47aa...c30 Er nok ikke det. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde du fått mindre lyst om hun aldri tok initiativ? Bare lurer, da jeg sliter med å ta initiativ (noe jeg vet er dumt, har mine grunner) Anonymkode: 77310...136 Lysta mi er vel intakt stort sett. Men lysta på dama går jo ned når man blir avvist veldig ofte om ikke hver gang. Bedre blir det jo ikke om hun i tillegg tilføyer at når hun lå på sofaen for en time siden i slik stilling så hadde hun lyst. Da gjør hun jo narr av meg også føler jeg. Sånn er det desverre mange damer som holder på. Ikke skal det testes ut noe nytt heller. De har jo ingen kinks. Så ja man blir frustrert. Ikke rart noen menn er utro. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #7 Skrevet 13. februar 2020 3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Lysta mi er vel intakt stort sett. Men lysta på dama går jo ned når man blir avvist veldig ofte om ikke hver gang. Bedre blir det jo ikke om hun i tillegg tilføyer at når hun lå på sofaen for en time siden i slik stilling så hadde hun lyst. Da gjør hun jo narr av meg også føler jeg. Sånn er det desverre mange damer som holder på. Ikke skal det testes ut noe nytt heller. De har jo ingen kinks. Så ja man blir frustrert. Ikke rart noen menn er utro. Det er forståelig. Om du har lyst, og hun avviser deg men samtidig forteller at hun hadde lyst tidligere så er det jo spesielt. Eller misforsto jeg? , ikke alle damer er kjedelige der. Damer har ofte like stor lyst, med mindre vi snakker om gutter i alderen 16-25 🙊 Anonymkode: 77310...136
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #8 Skrevet 13. februar 2020 Initiativ til sex er bra. masing gir meg innovertiss Anonymkode: e92af...293 2
Hr. Aktiv Skrevet 13. februar 2020 #9 Skrevet 13. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er forståelig. Om du har lyst, og hun avviser deg men samtidig forteller at hun hadde lyst tidligere så er det jo spesielt. Eller misforsto jeg? , ikke alle damer er kjedelige der. Damer har ofte like stor lyst, med mindre vi snakker om gutter i alderen 16-25 🙊 Anonymkode: 77310...136 Du missforsto ikke nei. Ikke sikkert alle damer er kjedelige, men hun med mest lyst har kansje hatt 50% av min lyst. Har jo lest at enkelte har mere lyst, men tror lite på det før jeg får se det.
Gjest Hildur70 Skrevet 13. februar 2020 #10 Skrevet 13. februar 2020 42 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Du missforsto ikke nei. Ikke sikkert alle damer er kjedelige, men hun med mest lyst har kansje hatt 50% av min lyst. Har jo lest at enkelte har mere lyst, men tror lite på det før jeg får se det. Jeg har mer lyst enn partner. Gjerne hver dag vi sees(Er særbo) han synes 2 kanskje 3 ganger i uka er bra. Samme med eksmann. Jeg hadde mer lyst enn han. I ungdommen var det kjæreste som hadde mest lyst. Vet om flere damer som har mer lyst enn partner
Gjest Paramount Skrevet 13. februar 2020 #11 Skrevet 13. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan hjelpe på og øke sexlysten til menn? Han har lysten, men jeg har lyst oftere. Hva hadde du som mann likt at damen gjorde gjennom dagen for å få deg i humør? Og hva gjør at du får mindre lyst? Anonymkode: 77310...136 Generelt vil jeg si at du må stresse mindre. Stress og travelhet er ikke sexy. Kle deg i tettsittende klær selvsagt, har vel hørt det før, funker alltid. Slapp av, legg deg på sofaen, drøm deg bort. Legg deg litt utfordrende, på ryggen, ene benet henslengt over armlenet eller over sofaryggen, vær et skikkelig sofadyr. Les noe, kos deg med pledd og te. Ha en hånd under pleddet og la det gjerne vises at du koser deg litt ekstra . Dass rundt i huset, vis deg fram. Vær glad og hemmelighetsfull.
Missy77 Skrevet 13. februar 2020 #12 Skrevet 13. februar 2020 4 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Til meg hjelper det at damen også tar litt insj. innimellom og ikke det bare faller på meg. At hun har satt litt fokus på min nytelse og det jeg synes er best også og ikke bare gå ut i fra at det er det samme som til henne. At hun kunne ha kåtet meg opp iløpet av dagen med meldinger og kansje telefoner. At hun hadde ordnet seg selv mens jeg bare har fått sett på henne nyte. Ja det er masse, men har som sagt aldri opplevd damer har sexdriv lik min. At hun i tillegg har hatt større driv blir liksom utenkelig slik jeg kjenner kvinner i dag. Da har du ikke møtt meg. 😅 1
Hr. Aktiv Skrevet 13. februar 2020 #13 Skrevet 13. februar 2020 1 minutt siden, Missy77 skrev: Da har du ikke møtt meg. 😅 Tydeligvis ikke. Stod vel ikke i riktig kø du da sikkert.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #14 Skrevet 13. februar 2020 At hun byr på seg selv, tør å vise hud og er lettkledd. Hvor hun nærmest bevisst har en "kom å ta meg"-holdning. Og kyssing. Herregud. Kyssing selger meg fullstendig. Anonymkode: e425f...dc1 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #15 Skrevet 13. februar 2020 Og hva som dreper? At hun er passiv, hvor man nærmest føler at man trenger seg på. Og dårlig ånde/lukt, og mye behåring. Anonymkode: e425f...dc1 1
Missy77 Skrevet 14. februar 2020 #16 Skrevet 14. februar 2020 8 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Tydeligvis ikke. Stod vel ikke i riktig kø du da sikkert. Nei, gjorde nok ikke det. 😆 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #17 Skrevet 14. februar 2020 21 hours ago, AnonymBruker said: Og hva gjør at du får mindre lyst? Anonymkode: 77310...136 Masing. Kjefting. Anonymkode: 66f26...62b
Isambard Skrevet 14. februar 2020 #18 Skrevet 14. februar 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan hjelpe på og øke sexlysten til menn? Han har lysten, men jeg har lyst oftere. Hva hadde du som mann likt at damen gjorde gjennom dagen for å få deg i humør? Og hva gjør at du får mindre lyst? Anonymkode: 77310...136 Finn en balanse hvor du flørter, men også holder igjen litt. Det er mest spennende hvis han ikke helt vet hvor det ender.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå