Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kari N
Skrevet

Noen som skal?

Jeg synes det har vært så utrolig dårlig markedsføring. Når jeg først fant det ut at det faktisk ble, tenkte jeg at dette skulle jeg få med meg! Tenkte videre at jeg bestiller biletter når det nærmer seg, og vips: Nå er det her. Et såpass stort arrangement burde ha vært mye mer markedsført og kjørt på med markedsføring av reisemåter til Tromsø, overnatting etc. Det blir i alle fall ikke gjort noe på sparket nå. Æsj. :-( :tunge1:

Ser de har 3000 biletter til salgs enda. Og burde de ikke ha fått tak i litt flere store artister enn det de har?

Jaja, får heller benke meg foran tv og gi pengene direkte. Men hadde jo vært flott å få vært med på festen også.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Overnatting i Tromsø kunne du vel ha glemt, det har vært utsolgt i lange tider allerede, ifølge avisene. Markedsføringen her i nord har i hvertfall ikke vært dårlig, det har heller vært for mye blest rundt arrangementet.

Selv skal jeg ikke; orker ikke betale nesten 700 for å høre en haug avdankede artister (jada, i tillegg til noen mer aktuelle), men samboeren min skal dit, og en del venner av meg.

Nei, jeg sparer energien min til Buktafestivalen i juli. :)

Skrevet

Det er nettopp lagt ut 3000 nye billetter, det var oprinnelig bare lagt ut 15000.

Jeg skal dit, men for meg er det ikke viktig at det er "kjendiser" som spiller, tror nok den største muisikalske opplevelsen kommer fra de som ikke er fullt så kjente. Synes det har vært alt for mye fokus på hvilke artister som skal spille, det er jo tross alt saken som er det viktige. Tror det blir en helt spesiell opplevelse uavhengig av hvem som spiller, og gleder meg spesielt til å oppleve Mandela selv :)

Men skal selvfølgelig på Buktafestivalen også, må jo få med seg det som skjer!

Gjest Kari N
Skrevet

Vet at ikke musikalsk opplevelse = kjendisartister. Det er jo noen som er helt verdt en konserttur som skal opptre, men tenkte at profileringen i hele Norge har vært større om flere "store" ble med.

Visste ikke at de originale billettene var utsolgt og det derfor var lagt ut nye 3000. :oops:

Men det kan jo vær at det er oss søringa (les: meg) som e træg da.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har veldig lyst til å dra, men får dessverre ikke anledning til det. :)

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Skulle gjerne vært der. Kombinasjonen av Peter Gabriels fantastiske Biko og synet av Nelson Mandela skulle jeg gjerne opplevd!

You can blow out a candle, but you can't blow out a fire

Once the flame begins to catch, the wind will blow it higher

Skrevet

Nelson Mandela begynner jo å bli en gammel mann, og helsa skranter. Sjansene er vel desverre store for at dette er en av hans siste offentlige opptredener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...