Gå til innhold

VG vs Dagbladet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiller dagbladet vanligvis mere på frykt enn det VG gjør? Ser på forsiden på begge nettavisene nå, nyhetssakene er de samme men dagbladet er unektelig litt mere intens. 

Anonymkode: 7c8e4...f8e

Gjest Elseby13
Skrevet

Dagbladet har påfallende mye sex på forsiden. Fordummende. Både VG og Dagbladet spiller på frykt.

Skrevet

Dagbladet har virkelig blitt søppel. Leser av og til anmeldelser der. Men på forsiden er det jo bare tull og tøys.

Skrevet

Ja! Spesielt nå i det siste føler jeg de har tatt der opp et hakk. Misliker veldig de der rullende «akkurat nå» greiene og sterke farger. Blir ekstra dramatisk 

Anonymkode: a8214...e29

• Liker 1
Skrevet

AKKURAT NÅ!! NÅ!!! FONT 150. RØD SKRIFT BAKGRUNN!!!

"RESTAURANT KRANGEL"

dagbladet har raknet totalt

Anonymkode: 3157b...e08

• Liker 1
Skrevet

Det er nok kommet ett skifte nå ja, det var større forskjell før. Nå ligner de på nettavisen.

Er på begge sidene. Men liker aftenposten og nrk.no, dagsavisen bedre. 

Skrevet

Det ble lagt ut en sak før idag som refererte til en studie gjort på alvorlighetsgraden/dødeligheten av corona. Nøyaktig samme sak lagt ut sv henholdsvis Aftenposten (tror jeg) og VG. Aftenposten hadde en overskrift som gjorde at jeg leste den med litt optimisme, mens VG klarte å få meg til å bli litt redd av nøyaktig samme artikkel.. pga overskriften 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

AKKURAT NÅ!! NÅ!!! FONT 150. RØD SKRIFT BAKGRUNN!!!

"RESTAURANT KRANGEL"

dagbladet har raknet totalt

Anonymkode: 3157b...e08

Det er helt latterlig!

Skrevet

Begge har blitt dårlige kopier av Nettavisen. 

Foretrekker Aftenposten som avis, selv om den også har litt forbedringspotensiale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...