AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #1 Skrevet 13. februar 2020 Vel, vel. Det blir bryllup til sommeren. Jeg kjenner ikke bruden så godt, men hun er god venn av typen, og vi har fått invitasjon og stiller. Nå vet jeg jo ikke hvordan hun vil se ut på selve bryllupsdagen, hvilken brudekjole hun velger, osv. men kjenner jeg henne rett blir det grått, kjedelig, lite kreativt og «konservativt.» Hun er kjedelig i klesveien og fantasiløs etter min mening. Hun tar lite plass og har litt sånn cubussmak. Hun er rett og slett helt motsatt av meg. Jeg bare elsker denne her. Jeg vil også kjøre de litt dristige og lekre hello heal. Hva synes dere ? Skifter selvsagt til mer comfy sko til kvelden da det blir dans. Hehe. Har fått noen meninger om at jeg bør moderere meg, men jeg kjenner at jeg driter litt i det. Jeg elsker å overraske med noe nytt i hvert selskap, og hvis hun ikke er mer kreativ enn noen av gjestene sine, så her loss tenker nå jeg, hvis hun egentlig bryr seg om slikt. Hvorfor skal jeg legge bånd på meg fordi hun er kjedelig? Hun får jo fin gave, så det er jo ikke noe disrespect fra oss. Anonymkode: 9271e...73a
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 13. februar 2020 Den kjolen der "outshiner" ikke bruden. Den får bare deg (og enhver annen) til å se vulgær og særdeles lite anstendig ut. Anonymkode: b7d66...386 187
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 Populært innlegg #3 Skrevet 13. februar 2020 Hehe. Godt forsøk. Veldig artig. Denne har du tenkt lenge på. Anonymkode: 0669e...dd7 103
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #4 Skrevet 13. februar 2020 Jeg ville kastet deg ut av bryllupet om du kom i det der. Anonymkode: 1894d...b2e 21
Populært innlegg Djungelvrål Skrevet 13. februar 2020 Populært innlegg #6 Skrevet 13. februar 2020 Du ska gå i selskap i undertøy? 50
Gjest hastaluego Skrevet 13. februar 2020 #7 Skrevet 13. februar 2020 (endret) Ja. Som i ja, det er så ille. Du høres veldig frekk ut i din vurdering, og om hun er så «grå og kjedelig» kan du jo droppe å gå i bryllupet, du virker ikke som den hyggeligste gjesten akkurat nå... (Spørs om ikke du er sjalu for at typen har en jentevenn?) Endret 13. februar 2020 av hastaluego Utdype
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #8 Skrevet 13. februar 2020 Den kjolen er feil på alle måter. Det handler ikkje om legge bånd på seg selv men å vise normal respekt. Hvitt er aldri ok med mindre det er avtalt med bruden. Den kjolen gjør deg snakkis men ikke på en positiv måte. Håper du er et troll. Anonymkode: 1b9be...20e 20
Gjest Tamsi Skrevet 13. februar 2020 #9 Skrevet 13. februar 2020 Hva i all verden. Synes heller du skal la være å gå.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #10 Skrevet 13. februar 2020 Kom i undertøy du, yeah right 🤣 Anonymkode: 53fa3...552 10
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #11 Skrevet 13. februar 2020 Dette er bare tull. 🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: a228a...d48 10
youcancallmejune Skrevet 13. februar 2020 #12 Skrevet 13. februar 2020 Du mangler bare slør, så blir du naughty bride 6
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #13 Skrevet 13. februar 2020 Om du vil se ut som et ludder i bryllup så værsegod Anonymkode: c0ee5...a5e 27
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #15 Skrevet 13. februar 2020 Syns det virker som bruden har bedre stil enn deg 😬 Anonymkode: 1df35...c85 14
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #16 Skrevet 13. februar 2020 Du outshiner ikke bruden i det der... Du kommer til å bli ledd av... Og hva vet vel du om hva bruden skal ha på seg? Jeg gifter meg til sommeren og er en typisk "grå mus". Jeg har knallblått hår, men der stopper det egentlig. Gjør ingenting ut av meg og staser meg omtrent aldri opp. En personlighet som ingen egentlig legger merke til. Har likevel valgt en vakker brudekjole med glitter, blonder, tyll og langt slep som virkelig vil vekke oppsikt. Anonymkode: 61108...645 27
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #17 Skrevet 13. februar 2020 Outshine, faktisk. Og disrespect. Kan du ikke norsk? Anonymkode: ea334...988 20
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #18 Skrevet 13. februar 2020 Er du sjalu på mannens venninne? Anonymkode: 713fa...494 10
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #19 Skrevet 13. februar 2020 Hvorfor kan du ikke bare lage en tråd og spørre disse spørsmålene uten å dikte opp en problemstilling? Er det mer greit å outshine en grå mus enn andre? Tja? Kanskje en grå mus bryr seg mindre om å være hovedfokuset så andre med oppmerksomhet er velkomne til å gjøre det istedet? Kanskje bruden til og med blir lettet over det? Er det greit å blåse i hva bruden går med og hva man selv går med? Det blir verst for en selv, da de fleste vil tenke at gjesten har dårlige sosiale antenner og er sær. Samtidig blir det jo en slags underholdning for gjestene som kan baksnakke og le av vedkommende, det er alltids gøy med litt drama i et kjedelig bryllup Er det verdens undergang om noen outshiner bruden? Nei, for så vidt ikke. Om man tar seg veldig nær av det, så tenker jeg man må jobbe litt med selvtilliten og kanskje bli litt mer selvironisk og forstå at andre mennesker er litt merkelige uten at det har noe med en selv å gjøre. Anonymkode: 99d9c...e8a 5
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #20 Skrevet 13. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vel, vel. Det blir bryllup til sommeren. Jeg kjenner ikke bruden så godt, men hun er god venn av typen, og vi har fått invitasjon og stiller. Nå vet jeg jo ikke hvordan hun vil se ut på selve bryllupsdagen, hvilken brudekjole hun velger, osv. men kjenner jeg henne rett blir det grått, kjedelig, lite kreativt og «konservativt.» Hun er kjedelig i klesveien og fantasiløs etter min mening. Hun tar lite plass og har litt sånn cubussmak. Hun er rett og slett helt motsatt av meg. Jeg bare elsker denne her. Jeg vil også kjøre de litt dristige og lekre hello heal. Hva synes dere ? Skifter selvsagt til mer comfy sko til kvelden da det blir dans. Hehe. Har fått noen meninger om at jeg bør moderere meg, men jeg kjenner at jeg driter litt i det. Jeg elsker å overraske med noe nytt i hvert selskap, og hvis hun ikke er mer kreativ enn noen av gjestene sine, så her loss tenker nå jeg, hvis hun egentlig bryr seg om slikt. Hvorfor skal jeg legge bånd på meg fordi hun er kjedelig? Hun får jo fin gave, så det er jo ikke noe disrespect fra oss. Anonymkode: 9271e...73a Tja, hvorfor kle seg i det hele? Hva med å bare troppe opp ikledd bh og truse med typen i hundehalsbånd og med pisk i hånden? Da kjoler du deg slik de andre gjestene tolker situasjonen. :fnis: Sjalu soon to be-ex med brudens kompis. Anonymkode: 5efda...bd6 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå