Gå til innhold

Laste ned apper på iPad uten å opprette Apple id?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å laste ned apper på iPad uten å lage seg Apple id?

Har en pad jeg skal bruke gjennom ett verv, er ikke vant med Apple produkter fra før.

Skal laste ned izettle for å benytte som betalingsprogram.

Blir spurt om både fødselsdato og kredittkort nr for å lage en apple id, og det er jeg ikke interessert i.

Er det mulig å bypasse dette for å laste ned apper?

Anonymkode: 2ad69...d39

Skrevet

Nei, du får ikke brukt noe Appleprodukt uten å lage en Apple-id. Kredittkort må også inn, men spiller ingen rolle siden du ikke kommer til å kjøpe noe.

Skrevet (endret)
4 minutter siden, tdm900 skrev:

Nei, du får ikke brukt noe Appleprodukt uten å lage en Apple-id. Kredittkort må også inn, men spiller ingen rolle siden du ikke kommer til å kjøpe noe.

Tror ikke du trenger registrere kredittkort. Du kan velge "none" under "payment options"(eller hva det nå heter). Så kan du f eks bruke gavekort/verdikort hvis du ønsker å handle. Har selv gjort det på en US-konto jeg har. 

Endret av LeneXCII
Skrevet
1 minutt siden, LeneXCII skrev:

Tror ikke du trenger registrere kredittkort. Du kan velge "none" under "payment options"(eller hva det nå heter). Så kan du f eks bruke gavekort/verdikort

Aldri brukt den muligheten

Skrevet
Akkurat nå, tdm900 skrev:

Aldri brukt den muligheten

Nei, men den finnes 

Skrevet
1 minutt siden, LeneXCII skrev:

Nei, men den finnes 

Nåvel, men hvorfor betale, for å få muligheten til å laste ned gratisapper, når det ikke koster ei krone å registrere kredittkortet? Gavekort å bruke får du ikke gratis.

Skrevet

Nei, jeg bare sa at du ikke må reg kredittkort, ikke at man ikke bør ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...