AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #1 Skrevet 13. februar 2020 Går det an å laste ned apper på iPad uten å lage seg Apple id? Har en pad jeg skal bruke gjennom ett verv, er ikke vant med Apple produkter fra før. Skal laste ned izettle for å benytte som betalingsprogram. Blir spurt om både fødselsdato og kredittkort nr for å lage en apple id, og det er jeg ikke interessert i. Er det mulig å bypasse dette for å laste ned apper? Anonymkode: 2ad69...d39
tdm900 Skrevet 13. februar 2020 #2 Skrevet 13. februar 2020 Nei, du får ikke brukt noe Appleprodukt uten å lage en Apple-id. Kredittkort må også inn, men spiller ingen rolle siden du ikke kommer til å kjøpe noe.
LeneXCII Skrevet 13. februar 2020 #3 Skrevet 13. februar 2020 (endret) 4 minutter siden, tdm900 skrev: Nei, du får ikke brukt noe Appleprodukt uten å lage en Apple-id. Kredittkort må også inn, men spiller ingen rolle siden du ikke kommer til å kjøpe noe. Tror ikke du trenger registrere kredittkort. Du kan velge "none" under "payment options"(eller hva det nå heter). Så kan du f eks bruke gavekort/verdikort hvis du ønsker å handle. Har selv gjort det på en US-konto jeg har. Endret 13. februar 2020 av LeneXCII
tdm900 Skrevet 13. februar 2020 #4 Skrevet 13. februar 2020 1 minutt siden, LeneXCII skrev: Tror ikke du trenger registrere kredittkort. Du kan velge "none" under "payment options"(eller hva det nå heter). Så kan du f eks bruke gavekort/verdikort Aldri brukt den muligheten
LeneXCII Skrevet 13. februar 2020 #5 Skrevet 13. februar 2020 Akkurat nå, tdm900 skrev: Aldri brukt den muligheten Nei, men den finnes
tdm900 Skrevet 13. februar 2020 #6 Skrevet 13. februar 2020 1 minutt siden, LeneXCII skrev: Nei, men den finnes Nåvel, men hvorfor betale, for å få muligheten til å laste ned gratisapper, når det ikke koster ei krone å registrere kredittkortet? Gavekort å bruke får du ikke gratis.
LeneXCII Skrevet 13. februar 2020 #7 Skrevet 13. februar 2020 Nei, jeg bare sa at du ikke må reg kredittkort, ikke at man ikke bør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå