Gå til innhold

Sommerferie - store lekeplasser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :) 

Jeg holder på å planlegge sommerferien. 
Da vi var i Dyreparken og Bø i Sommerland ifjor og året før, var de ikke interessert i tivoli eller karuseller - heller ikke svømming. Men de var derimot opptatte av å leke på lekeplasser. Som enslig forsørger synes jeg at det er dyrt å betale for disse parkene. Spesielt når ungene er bare interessert i lekeplasser.

Da er Leo Lekeland mye bedre, større og billigere. Men det er jo innendørs. Jeg vil ikke være inne når det er sol ute. Finnes det store utendørs lekeplasser/lekeland som vi kan dra til i sommerferien? Eller campingplasser med store / gode lekeplasser / hoppepute, osv...? :) 

Vi har bil og kan kjøre hvor som helst, men helst bare i Skandinavia. Barna er forøvrig 5 og 8 år.

Anonymkode: 8ea7c...bb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drammen sentrum har en svær og fin lekeplass med flere områder hvor ungene virkelig kan kose seg

Anonymkode: 3a7b8...712

• Liker 2
Skrevet

Synes Skallerup har et fint uteområde med lekeplasser. Er også en liten gård i nærheten hvor man kan klappe geiter og kaniner f.eks Og mange inneaktiviteter også- som f.eks lekeland. 

https://skallerup.dk/da/forside/

Anonymkode: a5fb8...bd8

Skrevet

Foldvik familiepark kan anbefales til de mindre barna. Ja det er betaling, men helt fantastisk! 

Anonymkode: 9438b...1c9

Skrevet

Hunderfossen og lilleputtland? 

Skrevet

Det er en del campingplasser som har store lekeplasser for barn. Hvis det er noe for dere søk litt på nettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...