AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #1 Skrevet 13. februar 2020 Hei! Jeg holder på å planlegge sommerferien. Da vi var i Dyreparken og Bø i Sommerland ifjor og året før, var de ikke interessert i tivoli eller karuseller - heller ikke svømming. Men de var derimot opptatte av å leke på lekeplasser. Som enslig forsørger synes jeg at det er dyrt å betale for disse parkene. Spesielt når ungene er bare interessert i lekeplasser. Da er Leo Lekeland mye bedre, større og billigere. Men det er jo innendørs. Jeg vil ikke være inne når det er sol ute. Finnes det store utendørs lekeplasser/lekeland som vi kan dra til i sommerferien? Eller campingplasser med store / gode lekeplasser / hoppepute, osv...? Vi har bil og kan kjøre hvor som helst, men helst bare i Skandinavia. Barna er forøvrig 5 og 8 år. Anonymkode: 8ea7c...bb8
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #2 Skrevet 13. februar 2020 Drammen sentrum har en svær og fin lekeplass med flere områder hvor ungene virkelig kan kose seg Anonymkode: 3a7b8...712 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #3 Skrevet 13. februar 2020 Synes Skallerup har et fint uteområde med lekeplasser. Er også en liten gård i nærheten hvor man kan klappe geiter og kaniner f.eks Og mange inneaktiviteter også- som f.eks lekeland. https://skallerup.dk/da/forside/ Anonymkode: a5fb8...bd8
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #4 Skrevet 13. februar 2020 Foldvik familiepark kan anbefales til de mindre barna. Ja det er betaling, men helt fantastisk! Anonymkode: 9438b...1c9
Belima Skrevet 13. februar 2020 #6 Skrevet 13. februar 2020 Det er en del campingplasser som har store lekeplasser for barn. Hvis det er noe for dere søk litt på nettet.
Morgenrøden Skrevet 13. februar 2020 #7 Skrevet 13. februar 2020 Daftö camping har visst det meste https://www.dafto.se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå