AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #1 Skrevet 13. februar 2020 Hallo Treåring har så sinnsykt mye leker. Vi skal sikkert ha flere barn, men vi har ikke uendelig med lagringsplass heller. Er det restavfall som gjelder om de er får dårlig til å gis bort? Anonymkode: c42e6...55b
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #2 Skrevet 13. februar 2020 Det avhenger jo helt av hva slags leker det er Anonymkode: 06f87...9a3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #3 Skrevet 13. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det avhenger jo helt av hva slags leker det er Anonymkode: 06f87...9a3 Kosedyr og plastikkleker. Anonymkode: c42e6...55b
solmåneogstjerner Skrevet 13. februar 2020 #4 Skrevet 13. februar 2020 Kosedyr går vel i tekstil. Plastleker i restavfall. Elektriske leker i el-avfall. Men du kan jo også gi bort til barnehager, krisesenter osv. Jeg har selv gitt bort til barnehagen, det satte de pris på. Men spør først. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #5 Skrevet 13. februar 2020 Kan de ikke bare gå i arv? Jeg er nr.3 og selv om jeg fekk en del nye leker så arvet jeg mest. Og det var kjempekjekt! Anonymkode: e91c7...bbe 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #6 Skrevet 13. februar 2020 Syns absolutt IKKE du skal kaste det! Legg det ut på Finn som gis bort i det minste. Anonymkode: fbe7b...c53 2
Gjest Chroma Skrevet 13. februar 2020 #7 Skrevet 13. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Syns absolutt IKKE du skal kaste det! Legg det ut på Finn som gis bort i det minste. Anonymkode: fbe7b...c53 Hun skriver jo «om de er for dårlig til å gis bort»!
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #8 Skrevet 13. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Syns absolutt IKKE du skal kaste det! Legg det ut på Finn som gis bort i det minste. Anonymkode: fbe7b...c53 Er forsåvidt enig, men ser lekene brukt ut blir jo folk sure. Noe er faktisk ikke godt nok. Dessverre. 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan de ikke bare gå i arv? Jeg er nr.3 og selv om jeg fekk en del nye leker så arvet jeg mest. Og det var kjempekjekt! Anonymkode: e91c7...bbe Veldig gjerne.. Men en evt ny baby trenger ikke tjuefire kosedyr og femten flekkete plastikkleker som ikke funker lenger. Beholder et par leker og babygymen 😊 så skal jenta vår få kjøpe gave ❤️ 5 timer siden, solmåneogstjerner skrev: Kosedyr går vel i tekstil. Plastleker i restavfall. Elektriske leker i el-avfall. Men du kan jo også gi bort til barnehager, krisesenter osv. Jeg har selv gitt bort til barnehagen, det satte de pris på. Men spør først. God ide! Jeg får spørre litt rundt ❤️ Anonymkode: c42e6...55b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå