Gå til innhold

Barn som har mange leker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo

Treåring har så sinnsykt mye leker. Vi skal sikkert ha flere barn, men vi har ikke uendelig med lagringsplass heller. Er det restavfall som gjelder om de er får dårlig til å gis bort? 

Anonymkode: c42e6...55b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det avhenger jo helt av hva slags leker det er 

Anonymkode: 06f87...9a3

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det avhenger jo helt av hva slags leker det er 

Anonymkode: 06f87...9a3

Kosedyr og plastikkleker. 

Skrevet

Kosedyr går vel i tekstil. Plastleker i restavfall. Elektriske leker i el-avfall. Men du kan jo også gi bort til barnehager, krisesenter osv. Jeg har selv gitt bort til barnehagen, det satte de pris på. Men spør først. 

• Liker 1
Skrevet

Kan de ikke bare gå i arv? Jeg er nr.3 og selv om jeg fekk en del nye leker så arvet jeg mest. Og det var kjempekjekt!

Anonymkode: e91c7...bbe

• Liker 2
Skrevet

Syns absolutt IKKE du skal kaste det! Legg det ut på Finn som gis bort i det minste. 

Anonymkode: fbe7b...c53

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Syns absolutt IKKE du skal kaste det! Legg det ut på Finn som gis bort i det minste. 

Hun skriver jo «om de er for dårlig til å gis bort»! 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er forsåvidt enig, men ser lekene brukt ut blir jo folk sure. Noe er faktisk ikke godt nok. Dessverre. 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan de ikke bare gå i arv? Jeg er nr.3 og selv om jeg fekk en del nye leker så arvet jeg mest. Og det var kjempekjekt!

Anonymkode: e91c7...bbe

Veldig gjerne.. Men en evt ny baby trenger ikke tjuefire kosedyr og femten flekkete plastikkleker som ikke funker lenger. Beholder et par leker og babygymen 😊 så skal jenta vår få kjøpe gave ❤️

5 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

Kosedyr går vel i tekstil. Plastleker i restavfall. Elektriske leker i el-avfall. Men du kan jo også gi bort til barnehager, krisesenter osv. Jeg har selv gitt bort til barnehagen, det satte de pris på. Men spør først. 

God ide! Jeg får spørre litt rundt ❤️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...