Gå til innhold

Jeg har seriøst fordommer mot menn som ferierer mye i thailand

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker det var en mann jeg møtte nå i høsten som var på et lite vorsj hos ei gammel venninne. Han sa han tenkte å bo i Pattaya fordi han følte seg så hjemme der. Han har feriert der mye i følge han selv. Jeg ønsker ikke å høres slem ut, men han så ut som en sånn stereotypisk incel. Langt uflidd skjegg, Joggebukse, svart skitten t-skjorte. I tillegg flørta han mye med meg, men jeg var jo helt klart ikke interessert i det krypet. Og han hadde og mye ekle holdninger mot metoo og kvinner generelt. Han så ut som han var nærmere 50 år, men neida han var faktisk bare 32 år(!!)... I tillegg hadde han en sønn på rundt 12 år, men som han ikke har møtt eller fått møte i følge han selv av moren siden sønnen var 4 år... Ikke ønsker sønnen kontakt heller, noe jeg ikke sliter med å forstå. Han utbrette mye om livet, men han sa ingenting om at han kjøpte seg horer i thailand, men det hadde faen ikke forundret meg om han gjorde det!

Ikke jobbet han heller tror jeg, trygdet og hadde lys fremtid kan man jo

Ufff

Anonymkode: 65708...2eb

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han høres ikke nødvendigvis ut som et varp av en mann, nei. Men jeg får ikke akkurat inntrykk av at du er en drømmedame selv, slik du dømmer. 

Anonymkode: 20d01...60f

• Liker 9
Skrevet

Alle har fordommer mot de.

Kan vel ikke kalles fordommer engang...

De er ikke der for været ;)

Anonymkode: 4f14e...f1c

• Liker 14
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han høres ikke nødvendigvis ut som et varp av en mann, nei. Men jeg får ikke akkurat inntrykk av at du er en drømmedame selv, slik du dømmer. 

Anonymkode: 20d01...60f

Oi sann, truffet av HI?

Drømmedame du drømmedame. Alle har da litt fordommer, selv de som hevder de er fordomsfri ;) 

• Liker 2
Skrevet

Jeg er seriøst enig.. Generelt sett så har jeg fordommer mot menn og alt som har med Thailand å gjøre.. 🙈🙈 Shame on me, men sånn er det.. 

Anonymkode: d375d...07f

• Liker 8
Skrevet

Så teit å bruke energi på noe så unødvendig. Rett energibruken innover mot deg selv heller.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Bunuel skrev:

Så teit å bruke energi på noe så unødvendig. Rett energibruken innover mot deg selv heller.

Hva er unødvendig med HI? Jeg synes det er ganske nødvendig og en problemstilling som er viktig å belyse. 

Haha hva vet du om meg annet enn jeg har skrevet? 

• Liker 3
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har seriøst fordommer mot menn som ferierer mye i thailand

Jeg har seriøst fordommer mot kvinner som har fordommer mot et helt kjønn på grunn av feriedestinasjonen de foretrekker. :sleep:

Anonymkode: ecdc6...b24

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har seriøst fordommer mot kvinner som har fordommer mot et helt kjønn på grunn av feriedestinasjonen de foretrekker. :sleep:

Les HI engang til

• Liker 1
Skrevet

Og jeg tror alle damer er horer. Samfunnet aksepterer imidlertid lettere fordommer mot marginaliserte grupper. Så jeg ligger lavt med den fordommen.

Anonymkode: cc7f0...cd6

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...........................

Ikke jobbet han heller tror jeg, trygdet og hadde lys fremtid kan man jo

................

<i>

Jeg tenderer også mot å ha fordommer mot de som ikke jobber og er trygdet.

<\i>

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Les HI engang til

Om det ikke var "et helt kjønn", så er fortsatt poenget det samme.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er unødvendig med HI? Jeg synes det er ganske nødvendig og en problemstilling som er viktig å belyse. 

Haha hva vet du om meg annet enn jeg har skrevet? 

Jeg synes bare det er unødvendig å bruke så mye energi på hva alle andre gjør. 

Vet absolutt ingenting om deg. Har ikke prøvd å late som jeg vet noe om deg heller.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Bunuel skrev:

Jeg synes bare det er unødvendig å bruke så mye energi på hva alle andre gjør. 

Vet absolutt ingenting om deg. Har ikke prøvd å late som jeg vet noe om deg heller.

Men om du leste HI så hadde du skjønt fordommene mine mot han. Han er forøvrig ikke den eneste som har samme likhetstrekk og reiser til Thailand...

Skrevet

Jeg er singel mann og har lenge hatt lyst til å dra til Thailand. Ikke pga damer og sprit, men fordi det ser ut til å være et fantastisk vakkert land. Men jeg drar ikke pga jeg er redd fordommene mot meg vil komme. Og det bekrefter jo ts.

Anonymkode: b9af0...340

• Liker 1
Skrevet

Man kan jo lure på hva slags dame du er selv som er på vors med sånne kjeller-kryp haha!

Anonymkode: 2696d...05c

Skrevet

Men om du leste HI så hadde du skjønt fordommene mine mot han. Han er forøvrig ikke den eneste som har samme likhetstrekk og reiser til Thailand...

Jeg forstår det, på en måte... Synes fortsatt det er unødvendig. Men sånn er jeg og sånn er du. Så sånn er det.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man kan jo lure på hva slags dame du er selv som er på vors med sånne kjeller-kryp haha!

Anonymkode: 2696d...05c

Det skjedde en gang ;) 

Skrevet

Jeg har de samme fordommene. Tror de ofte stemmer også, så har ikke dårlig samvittighet for det akkurat.

Anonymkode: ab05c...96d

• Liker 8
Skrevet

Jeg har de samme fordommene. Tror de ofte stemmer også, så har ikke dårlig samvittighet for det akkurat.

Anonymkode: ab05c...96d

Nei og ihvertfall ikke når man hører og ser holdningene deres 😕 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...