AnonymBruker Skrevet 9. april 2020 #21 Skrevet 9. april 2020 Jeg spør her, selv om dette er en gammel tråd, så andre kan finne disse i oppskriftene (jeg bruker selv den til sjømannskirken i København). Når dere lager vafler, pisker dere eggedosis av egg og sukker, eller bare blander dere dem sammen? Er det noen som har erfaring med om det utgjør noen forskjell? Anonymkode: 47483...1b1
Arkana Skrevet 9. april 2020 #22 Skrevet 9. april 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spør her, selv om dette er en gammel tråd, så andre kan finne disse i oppskriftene (jeg bruker selv den til sjømannskirken i København). Når dere lager vafler, pisker dere eggedosis av egg og sukker, eller bare blander dere dem sammen? Er det noen som har erfaring med om det utgjør noen forskjell? Anonymkode: 47483...1b1 Jeg bare visper godt sammen, men uten at det blir eggedosis. Ikke merket forskjell på smaken. Røren klemmes jo sammen i jernet uansett så å ha luftig vaffelrøret er det ikke noe poeng i.
marleneK92 Skrevet 4. februar 2021 #23 Skrevet 4. februar 2021 SoWhat? skrev (På 13.2.2020 den 16.41): For å si hvordan jeg lager mine, så er det hvetemel, bakepulver, vaniljesukker, smeltet smør og melk. Har prøvd med kokos(!) i, og det ble ganske godt 🙂 ps. Glemte egg. Bruker 3 Ser du ikke har skrevet kardemomme. Det er der all smaken sitter så kardemomme må med ☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå