AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #1 Skrevet 13. februar 2020 Lurer på hva andre lager når man plutselig er desperat etter noe søtt og det ikke fins snop i huset? Min go-to er mikro-brownie: bland 2ss mel, 2ss sukker, 1ss kakao, litt vaniljesukker, lite dryss salt, 1ss olje, og 1ss vann eller melk i en kopp. Kjør i mikrobølgeovn på full effekt i ca ett minutt. Vips, varm brownie 😋 Anonymkode: a044c...8d6
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #2 Skrevet 13. februar 2020 Noen ganger er løsningen så enkel at vi har Nugatti i kjøleskapet, da tar a`mor med seg hele boksen + en teskje og krøller seg opp i sofakroken 😄 Ellers er Rullekake m/ syltetøy lynraskt å lage, og det er også fløyelsgrøt eller semulegrøt. Servert med masse sukker og kanel er det en god erstatning for snop for meg i alle fall Anonymkode: 9fe8a...684 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #3 Skrevet 13. februar 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Noen ganger er løsningen så enkel at vi har Nugatti i kjøleskapet, da tar a`mor med seg hele boksen + en teskje og krøller seg opp i sofakroken 😄 Ellers er Rullekake m/ syltetøy lynraskt å lage, og det er også fløyelsgrøt eller semulegrøt. Servert med masse sukker og kanel er det en god erstatning for snop for meg i alle fall Anonymkode: 9fe8a...684 Åh, rullekake! Har for meg at det er vanskelig å lage, men kanskje jeg skal prøve? Det gjør jo ikke noe om den ikke blir så pen 😂 ... Nugatti overlever ikke lenge nok i huset her til å fungere som nødløsning 😝 Anonymkode: a044c...8d6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå