AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #1 Skrevet 13. februar 2020 Jeg tenker på kriminell handling..hvor alvorlig må det være for at du ikke kan jobbe i yrker med menneskelige kontakt der du må levere politiattest? hvis man f.eks får bot for fartsovertredelse, er det nok? Anonymkode: e856e...39b
solmåneogstjerner Skrevet 13. februar 2020 #2 Skrevet 13. februar 2020 Bot for fartsovertredelse har ingenting å si. Det som har noe å si er vold, seksuelle overgrep og noen ganger underslag/økonomisk kriminalitet. Dette bør du holde deg unna uansett 😉 2
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #3 Skrevet 13. februar 2020 4 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Bot for fartsovertredelse har ingenting å si. Det som har noe å si er vold, seksuelle overgrep og noen ganger underslag/økonomisk kriminalitet. Dette bør du holde deg unna uansett 😉 å true noen med kniv da? (gjelder en bekjent av meg) Anonymkode: e856e...39b
solmåneogstjerner Skrevet 13. februar 2020 #4 Skrevet 13. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: å true noen med kniv da? (gjelder en bekjent av meg) Anonymkode: e856e...39b Det er ikke bra.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #5 Skrevet 13. februar 2020 Akkurat nå, solmåneogstjerner skrev: Det er ikke bra. nei, det skjønner jeg jo. spørsmålet er om han vil kunne søke jobb i helse med dette bak seg.. han har en helserelatert utdanning, og har ikke så mange andre valg Anonymkode: e856e...39b
solmåneogstjerner Skrevet 13. februar 2020 #6 Skrevet 13. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: nei, det skjønner jeg jo. spørsmålet er om han vil kunne søke jobb i helse med dette bak seg.. han har en helserelatert utdanning, og har ikke så mange andre valg Anonymkode: e856e...39b Det kommer litt an på hva slags reaksjon han fikk, og når det skjedde. Du kan lese her https://www.politiet.no/tjenester/politiattest/opplysninger-i-politiattesten/ Evt kan han kanskje søke en administrativ jobb i helsevesenet, uten pasientkontakt. Da tror jeg ikke man trenger politiattest.
abc123detvardet Skrevet 13. februar 2020 #7 Skrevet 13. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: nei, det skjønner jeg jo. spørsmålet er om han vil kunne søke jobb i helse med dette bak seg.. han har en helserelatert utdanning, og har ikke så mange andre valg Anonymkode: e856e...39b Vil ikke anta at man ansetter folk som truer andre med kniv.
solmåneogstjerner Skrevet 13. februar 2020 #8 Skrevet 13. februar 2020 1 minutt siden, abc123detvardet skrev: Vil ikke anta at man ansetter folk som truer andre med kniv. Nei det tror jeg ikke mange ville gjort. Men hvis det f eks ga en kort/lav straff og det er lenge siden så vil de kanskje ikke finne det ut.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #9 Skrevet 13. februar 2020 32 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Nei det tror jeg ikke mange ville gjort. Men hvis det f eks ga en kort/lav straff og det er lenge siden så vil de kanskje ikke finne det ut. Det kommer vel frem i politiattesten uansett. Anonymkode: 0e780...fbe
solmåneogstjerner Skrevet 13. februar 2020 #10 Skrevet 13. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det kommer vel frem i politiattesten uansett. Anonymkode: 0e780...fbe Kommer ikke nødvendigvis frem om det er lenge siden og/eller det ga lav straff. Se linken til politiet litt over.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #11 Skrevet 13. februar 2020 Du kan skjelle ut pasienter og kalle de nedverdigende ting og komme full på jobb, mister ikke jobben. Anonymkode: 5660a...55c
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #12 Skrevet 14. februar 2020 Her i byen er det ei som er sykepleier og jobber som det selv om hun går på subutex Anonymkode: 70b82...051
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå