Gå til innhold

Har så syyyykt lyst på ferdigsmurt baguett med eggerøre og bacon, men finner det ikke noe sted!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De selger jo ferdigsmurte på Meny blant annet, og før hadde de et valg som var eggerøre med bacon på, men det er lenge siden jeg har funnet. Har dere sett det i det siste? Blir ikke det samme å lage selv hjemme liksom, og nå er dette det eneste i hele verden jeg har lyst på! Er villig til å kjøre flere mil for en sånn baguett akkurat nå! 😭😭😭

Anonymkode: 616bf...423

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7/11 kanskje? 

Skrevet

Lag selv.

Anonymkode: f88f7...e96

• Liker 3
Skrevet

Shell pleier å ha.

Anonymkode: e290c...f72

Skrevet

Oslo S.  Husker ikke hva stedet heter, men det ligger rett ovenfor Deli da Luca. Der har i alle fall jeg kjøpt det tidligere. Dødsgode og svindyre baguetter....  

Anonymkode: 77457...430

Skrevet

Hvorfor blir det ikke det samme å lage selv?

Anonymkode: e2e86...bbd

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor blir det ikke det samme å lage selv?

Anonymkode: e2e86...bbd

Det lurer jeg på også. Nystekt baguette med sprø skorpe, lun eggerøre og nystekt, sprøtt bacon er da mye bedre enn de baguettene som ofte har ligget ferdigsmurt i disken en time eler to.

Anonymkode: 14090...ae3

• Liker 7
Skrevet

De befinner seg i kantinene på UiS der du får de lagd etter bestilling. Sååå godt. 

Anonymkode: b2eaf...872

Skrevet

Tusen takk for mange gode forslag til hvor jeg kan dra, baguett here I comeeeeeeee!!!

Anonymkode: 616bf...423

Skrevet

Gardermoen flyplass

Anonymkode: ccc01...b28

Skrevet

Jeg tror kanskje Coop Extra Elverhøy i Tromsø har det, hvis du skulle befinne deg der. 

Anonymkode: 39147...b5f

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg tror kanskje Coop Extra Elverhøy i Tromsø har det, hvis du skulle befinne deg der. 

Anonymkode: 39147...b5f

Haha, jeg er ikke TS, men fikk lyst på baguett med eggerøre da jeg leste tråden og befinner meg ti minutter fra Elverhøy :laugh:

Anonymkode: f6fc1...b09

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...