Gå til innhold

Er det lov å ringe til bhg før man søker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo :)

Vi skal søke bhg i en annen kommune fordi vi flytter. Det er mange barnehager i området der, men vi har ikke mulighet til å besøke dem fordi det er langt unna. 

Er det lov å ringe dem for å få litt info utenom det lille som står på kommunesiden på nett før jeg søker? 

Det er enkle ting jeg lurer på, om de pleier å ha barna i mindre grupper (der hun går nå, gjør de det og det er kjempesuksess for barna, særlig de som er litt stille og reservert som mitt, hun lyser opp), om de går turer i området.. Etc.. 

Anonymkode: b3e46...477

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig. Gjorde selv det for under et år siden. Både ringte den som var mest aktuell, og besøkte den i forbindelse med en tur til huset vi skulle flytte til. Fikk og besøke mange ganger om sommeren før hun egentlig begynte. Spurte først om det var ledig plass siden det var etter opptaket, viste seg at det egentlig bare var deltidsplass ledig, men nettopp fordi jeg hadde tatt kontakt så fikk de til å trikse og mikse litt til at det ble en heltidsplass

Anonymkode: afb5b...f7a

• Liker 1
Skrevet

I forhold til mindre grupper. Om du ikke pleier det, så kan de fint endre det. Om det er det beste for noen av barna. De begynte mye mer med det i vår nå, og da mye pga min datter som virkelig trenger det

Anonymkode: afb5b...f7a

Skrevet

Herlig :)

Hun har fått på åpen barnehage der tidligere, og jeg fikk et positivt inntrykk. Det er 10 minutter å gå, men legger vi på ti min til kommer vi til to andre barnehager som har fått mye gode tilbakemeldinger. Så har litt å vurdere hehe:) 

Anonymkode: b3e46...477

Gjest Kvinne487
Skrevet

Ring og dra på besøk! 😁👍🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...