AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #1 Skrevet 13. februar 2020 Jeg er alene med et barn på 2 år. Hun elsker dans og musikk, løpe og leke. Jeg har slitt med overvekt i mange år og har hatt en del traumer knyttet til fysisk aktivitet / trim. Datteren min rører seg masse i bhg hver dag, men jeg har veldig lyst at vi skal kose oss og ha det gøy med fysisk aktivitet hjemme også. Vil gi henne et bedre utgangspunkt, og et bedre forhold til kropp og aktivitet enn det jeg har hatt Vi er mye ute på tur, klatrer, leker og utforsker helt naturlig, men vi ønsker oss videoer med feks dans eller tullete/leken trening vi kan følge, da jeg som sagt ikke har det beste utgangspunktet her selv. Yoga eller tøy og bøy er også morsomt! Ikke snakk om blodtrim i en time om dagen altså, dette skal bare være morsomt og hyggelig på en dag med drittvær feks. Vi har allerede funnet "Move it" på TV2 Sumo, men har noen flere tips? Og bare for å understreke: Fokuset er overhodet ikke på utseende og vekt, men på å ta vare på kroppen vår, og undre oss over alt den klarer å gjøre, bli glad i den kroppen man har. Og at det å være aktive sammen som familie er minst like morsomt, koselig og hyggelig som det å se en film i sofaen Anonymkode: a3bf7...954
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå