ThePunisher Skrevet 13. februar 2020 #1 Del Skrevet 13. februar 2020 Heihei! Jeg skal snart bli pappa for ei lita jente om 1 månde. Jeg har egentlig villet lære å flette år, slik at jeg kan gjøre dette på min datter, og min frue. Vil at min datter skal kunne spørre meg også om å flette håret, om dette er noe Hu har lyst til, uten å måtte være avhengig av moren sin hele tiden for dette. Men frue liker også å flette hår, men syntes det er slitsomt å gjøre på seg selv, og derfor har jeg lyst til å kunne bistå med dette. Har dere noen enkle tips, og noen fine fletter jeg kunne ha lært meg? Har jo fortsatt god tid, men greit å lære seg det så fort som mulig 😊😊 Takk for alle tips, og gode råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #2 Del Skrevet 13. februar 2020 Det finnes en flette-bok - og så er det nok mange videoer på YouTube som du kan se på for å lære. Måtte selv lære meg det, ikke lagd så mange fletter på meg selv 😅 Men øvelse! Spør konen din om å få øve på henne! Så får du det til etterhvert. Det blir finere og enklere etterhvert 😊 Skulle ønske min mann hadde lært seg det, vi har 2 jenter som begge liker fletter 😅😅 Anonymkode: 384d9...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #3 Del Skrevet 13. februar 2020 PS. Vanlige fletter og fiskebeinsfletter er sikkert lettest - og så etterhvert kan du prøve deg på fransk flette og omvendt fransk flette (litt usikker på om det er rette navn 😅). Lykke til 😄🤞🏻 Anonymkode: 384d9...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThePunisher Skrevet 13. februar 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 13. februar 2020 Tusen takk! Skal spørre min frue om hu vil bli øvd på. Hu liker når jeg duller med håret hennes uansett, så tror det er greit 🤭 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #5 Del Skrevet 13. februar 2020 3 minutter siden, ThePunisher skrev: Tusen takk! Skal spørre min frue om hu vil bli øvd på. Hu liker når jeg duller med håret hennes uansett, så tror det er greit 🤭 Jeg hadde ELSKER det, så god sjanse for at hun gjør det også! 😄 Anonymkode: 384d9...e02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #6 Del Skrevet 13. februar 2020 Vi bruker også youtube. Veldig kurant. Trenger endel øving, da, på fiskebeinsfletter Men det blir bedre etterhvert. Anonymkode: 956db...dcb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 13. februar 2020 #7 Del Skrevet 13. februar 2020 Søk opp flettemamma på YouTube 👍 Hun har også to flettebøker som er gode. De er fine for de som skal flette på andre, ikke alt som er like lett på seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #8 Del Skrevet 13. februar 2020 Søk opp «the hair dad» på fb og YouTube. Det er pappaen som kan lage masse fine frisyrer! Anonymkode: dbff7...091 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThePunisher Skrevet 13. februar 2020 Forfatter #9 Del Skrevet 13. februar 2020 Takk for gode råd! Nå skal det øves! 😁🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå