Gå til innhold

Hva slags godteri liker dere og liker dere ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Hvis dere har lyst på godis, hva kjøper dere? Hva liker dere og hva liker dere ikke? 

Jeg elsker sjokolade, men det må være Freia, ellers blir det ikke kos. Kjøper potetgull og dipp en gang i året ca.. Kanskje i kveld.

Er ikke glad i smågodt. 

Anonymkode: 871a3...19f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker absolutt alt. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Inkognitogata skrev:

Jeg liker absolutt alt. 

Så heldig du er. Vi dro til Sverige, og jeg er så kresen. Jeg kjøper til nød marabou liksom.. Ja, også sånne blåbærdrops, sjokolade med bringebærgele inni også sånne skaller uten sukker på utsiden med lakris og jordbær. Nam ❤️

• Liker 1
Skrevet

Liker alt utenom for mye lakris eller mørk sjokolade 

• Liker 1
Skrevet

Du vet at Freia og Marabou har samme eier og produsent? Mondeléz International.

Når det gjelder godteri er jeg altetende... Favoritten er smågodt, og det jeg liker minst må være... hm.. Kanskje noe karamellgreier.

Anonymkode: 75887...6c3

• Liker 2
Skrevet

Jeg er mest glad i sjokolade, særlig med marsipan. Og mørk sjokolade, helst med nøtter. Er ikke glad i smågodt.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Sjokolade helst Nidar,  saltlakris og chips.

Er ikke glad i surt godteri.

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at Freia og Marabou har samme eier og produsent? Mondeléz International.

Når det gjelder godteri er jeg altetende... Favoritten er smågodt, og det jeg liker minst må være... hm.. Kanskje noe karamellgreier.

Anonymkode: 75887...6c3

Ja, men det smaker ikke det samme. Feks påskeeggene i påsken og snøkulene rundt desember, de har sagt at det er laget forskjellig.. Som freiaetende nordmann merker jeg forskjell med en gang. Og jeg smaker forskjell på glasscola, bokscola, liten flaske, stor flaske, og selvfølgelig cola zero.. Og evt hvor fersk den er. 

4 minutter siden, Muskath skrev:

Jeg er mest glad i sjokolade, særlig med marsipan. Og mørk sjokolade, helst med nøtter. Er ikke glad i smågodt.

Nam❤️ det er godt 😊

• Liker 1
Skrevet

Liker det meste, med unntak av mørk sjokolade. Stramt og bittert og ikke noe godt. 

Ellers er jeg veldig glad i helt vanlig, salt potetgull. 

• Liker 1
Skrevet

Oufh liket det meste! 

Men spesielt hval-sjokoladen med nonstop (smågodtbit), alt fra freia som er melkesjokolade, alt fra kinder, smash og pulverpadder!

Liker ikke produkter de fyller med typ bringebær eller sitron gele, unngår helst surt godteri også :)

Skrevet

Elsker Freja plate med kvikk lunsj og salt karamell. Er også veldig glad i M-sjokolade 😋

Hater ostepop, hvis det teller som godtis? Blir uvel bare av å tenke på det 🤢 Ikke spesielt fan av marsipan heller. 

Skrevet (endret)

Jeg har en favoritt blant Freias sjokoladeplater selv, Fruktnøtt, og den kjøper jeg alltid. En gang jeg skrev her på KG hvilken det var i en tråd, så fikk jeg en nebbete kommentar fra en anonym person her "Haha, er du gammel eller?" (eller noe lignende var det som ble skrevet). Fordi jeg likte en sjokolade med nøtter og rosiner i....?.🙄 (jeg er i femtiårene)

Jeg spiser aldri rosiner ellers, det er kun i denne sjokoladen. Da har jeg vel "gammel" smak da. Men det er jeg vel ikke alene om, siden den har blitt solgt i butikkene i en årrekke.

Ellers er jeg ingen fan av smågodt, det kjøper jeg bokstavelig talt aldri. Ikke noen form for gelegodterier, marshmellows og sånt heller, usj. Nei, jeg spiser bare sjokolade (og mye av det), og en gang i blant noe paprikachips eller salt og pepper chips.

Endret av Million
Skrevet

Liker ikke salt lakris, «ren» Freia melkesjokolade, sjokolade med alkolholfyll, Og salt potetgull. Heller ingen fan av Haribo gelegodt, sett bort fra slike sukra fersken 

Ellers er jeg rimelig altspisende innenfor både smågodt, sjokolade og potetgull 

Skrevet

Jeg er ikke så glad i mørk sjokolade, er heller ikke glad i banansjokolader, skumbananer, bamsemums, konfektbiter med alkoholfyll eller lignende. 

Ellers er jeg rimelig altetende når det gjelder godteri.

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 

Hvis dere har lyst på godis, hva kjøper dere? Hva liker dere og hva liker dere ikke? 

Jeg elsker sjokolade, men det må være Freia, ellers blir det ikke kos. Kjøper potetgull og dipp en gang i året ca.. Kanskje i kveld.

Er ikke glad i smågodt. 

Jeg liker mye forskjellig. Av sjokolade liker jeg lyse biter, også de lyse bitene i kong haakon konfekten. Nougat er favoritten

Liker også potetgull med dip. Av smågodt er det bananer, heksehyl, egg, colaer, sure føtter. Er også veldig glad i Hval sjokolade, de har en slags luksus versjon av seigmann som jeg elsker, og veldig god sjokolade med små nonstop i seg. 

Skrevet

Favorittene er salt og surt, som for  eksempel djungelvrål og sure skaller. Liker ikke skumgodteri. 

Skrevet
8 timer siden, Million skrev:

Jeg har en favoritt blant Freias sjokoladeplater selv, Fruktnøtt, og den kjøper jeg alltid. En gang jeg skrev her på KG hvilken det var i en tråd, så fikk jeg en nebbete kommentar fra en anonym person her "Haha, er du gammel eller?" (eller noe lignende var det som ble skrevet). Fordi jeg likte en sjokolade med nøtter og rosiner i....?.🙄 (jeg er i femtiårene)

Jeg spiser aldri rosiner ellers, det er kun i denne sjokoladen. Da har jeg vel "gammel" smak da. Men det er jeg vel ikke alene om, siden den har blitt solgt i butikkene i en årrekke.

Ellers er jeg ingen fan av smågodt, det kjøper jeg bokstavelig talt aldri. Ikke noen form for gelegodterier, marshmellows og sånt heller, usj. Nei, jeg spiser bare sjokolade (og mye av det), og en gang i blant noe paprikachips eller salt og pepper chips.

Jeg elsker også fruktnøtt, og jeg er 25 😂 Men tåler ikke hasselnøtter så godt da, så tør sjeldent å spise det.

Anonymkode: 2dd0c...1a0

Skrevet

Jeg liker, dessverre, det meste av godteri. Jeg kjøper aldri salt lakris eller surt godteri, men kan godt ta en bit om det står foran meg. Jeg liker ikke sjokolade med tørket frukt, så Fruktnøtt er abslutt ikke noe for meg, ikke en gang om det er den enste sjokoladen i mils omkrets.

Heldigvis er jeg ikke så glad i verken nøtter eller chips, men summen av laster er vel stort sett konstant uansett.

Jeg spiser ikke så mye godteri, og nå har jeg stopp frem til påske. Det er helt problemfritt og bare en ide jeg fikk en dag jeg følte det ble litt for mye søtt. Spiser gjerne litt is eller ei bolle hvis søtsuget er der, men ofte klarer jeg meg med en frukt så er det dekket.

Skrevet

Mine favoritter er lakris, sjokolade med mint (f.eks after eight og operamint), kremtopper, troika og fruktnøtt. Og er veldig glad i appelsinsjokolade, den som ser ut som ei appelsin som man dunker harde sånn at den deler seg opp i båter, men dessverre så er den sjelden å få kjøpt (eller; kanskje liksågreit, hvis ikke hadde jeg kjøpt den hele tiden). Liker sjokolade, men er litt kresen på sjokoladen. Også liker jeg godt disse skumnissene man får kjøpt til jul. Og marsipan med sjokoladetrekk, men spiser det bare ifm jul og påske 

Liker ikke konfekt, surt godteri, karameller og vingummi 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...