AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #1 Skrevet 13. februar 2020 Kjenner meg kjempefrustrert. Bare for å si det med en gang, hygienen er super og ph-en i underlivet er som den skal. Mannen min foretrekker hår, friserer meg litt der nede likevel. Dette er nok en bagatell for noen men samboer slikker meg en gang hver 3. måned..Om jeg er heldig. Jeg har spurt om jeg smaker rart og bedt ham være ærlig. Men alt er visst ok. Dette har begynt å legge en skikkelig demper på sexlivet. Jeg har begynt å ha drømmer om fremmede som slikker meg. Hvordan kan jeg ta opp dette uten at han blir såret eller at det føles som press? hjelp! 😐 Anonymkode: d916b...e41 1
Bamseklemmer Skrevet 13. februar 2020 #2 Skrevet 13. februar 2020 Du kan gjøre som meg, smak på deg selv litt så vet du hva du smaker. Hva med en 69? den er jo iallefall rettferdig. Hvis du suger han, synes jeg han skulle smake på deg også. Men hvordan tenne han på dette er jeg litt usikker på. Enn å vise han noen kamasutra bilder da? Jeg sendte engang et bilde til dama mi under et familieselskap, hun rødmet og rev av meg klærne når vi kom hjem🙄 F.eks. som kokk må jeg også smake på maten, det hjelper lite hva ex-svigermor sier, hun elsker jo alt jeg lager😊
Gjest Paramount Skrevet 13. februar 2020 #3 Skrevet 13. februar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner meg kjempefrustrert. Bare for å si det med en gang, hygienen er super og ph-en i underlivet er som den skal. Mannen min foretrekker hår, friserer meg litt der nede likevel. Dette er nok en bagatell for noen men samboer slikker meg en gang hver 3. måned..Om jeg er heldig. Jeg har spurt om jeg smaker rart og bedt ham være ærlig. Men alt er visst ok. Dette har begynt å legge en skikkelig demper på sexlivet. Jeg har begynt å ha drømmer om fremmede som slikker meg. Hvordan kan jeg ta opp dette uten at han blir såret eller at det føles som press? hjelp! 😐 Anonymkode: d916b...e41 Fortell han det du forteller oss. Det er ingen grunn til å pynte på det. Men jeg vil ikke gi deg falske forhåpninger, noen er bare ikke like keen. Stakkars sier jeg, det er ikke bare et personlig valg for han heller. Stakkars til deg også. Å ikke få tilfredsstilt en slik lyst må være særdeles vanskelig, har heldigvis aldri opplevd dette.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #4 Skrevet 13. februar 2020 Kanskje han ikke liker det da, ikke alle som gjør det. Betyr ikke at det er noe galt med deg eller han. Anonymkode: c3664...a8c 3
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #5 Skrevet 13. februar 2020 Hos oss er det motsatt. Jeg vil så gjerne og elsker det, helst til hun når de store høyder, men det er så sjelden jeg slipper til :-( . Det skal ikke være enkelt dette med sex... Anonymkode: 2e022...7ae
Gjest Paramount Skrevet 13. februar 2020 #6 Skrevet 13. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hos oss er det motsatt. Jeg vil så gjerne og elsker det, helst til hun når de store høyder, men det er så sjelden jeg slipper til :-( . Det skal ikke være enkelt dette med sex... Anonymkode: 2e022...7ae Deilig å kunne skryte av fri tilgang da. Er helt avhengig av det, skjønner derfor ts veldig godt. Dette er ikke noe å kødde med.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #7 Skrevet 13. februar 2020 Det er ikke alle som liker oralsex, og det må man akseptere. Hvis dette føles som en så stor utfordring for deg, samt at det ikke ligger i hans natur å like dette, bør du tenke på om du skal finne en som er mer seksuelt kompatibel med deg. Når det er sagt, er det jo så mye man kan finne på seksuelt at det burde være mulig å kompensere for manglende oralsex. Jeg takler ikke oralsex, altså suge han, og selv om jeg har sagt til mannen at jeg kan prøve å overkomme den sperren, så er han klar på at han ikke ønsker jeg skal gjøre noe jeg ikke liker. For han er ikke oralsex verdt en partners ubehag. Vi har allikevel et rikt sexliv, og har vært sammen lenger enn en mannsalder. Anonymkode: b41ee...5cb 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #8 Skrevet 13. februar 2020 Kunne aldri vært sammen med en mann som ikke tilfredsstilte meg 100% seksuelt. Når menn står i kø for å slikke deg, haha, hvorfor skal man ha forhold med en som ikke gjør det?! Anonymkode: d0b59...68e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå